I lettere julestemning


Ja, det kan næsten ikke ungåes, at man kommer i julestemning, af at være ude ved min farmor som jeg var i weekenden. Med alle de nisser det vrimler med i hendes stuer🙂

Jeg skulle nemlig hjælpe med en masse ting til vores forestående julemarked for velgrøenhed – d. 11/11-2007.

TDH-Julemareked 2006

Bla. skulle vi nå at sortere loppetingene, og vi skulle hente flere nye loppeting hos en fra gruppen. Og så skulle vi nå at samle nogle laver (se tidl. omtalt i et andet indlæg) – de skulle nemlig være færdige til julemarkedet, og når vi står i Jyllinge Centeret d. 29-30 nov & 1. dec. Plus at der skal nogen på hjemmesiden.

Så vi havde godt travlt. Jeg kom derud søndag eftermiddag, der lavede vi tombola. Og senere hyggede vi os om aftenen. Der var Kim også derude, men han kørte hjem da han skulle på arbejde mandag.

Jeg sov derude, og mandag morgen fik vi lidt morgenmad, strikkede lidt, og så gik vi igang med at sortere loppeting. Senere kørte vi ud for at hente de ekstra ting, og senere fik vi langt om længe sat os og slappet af. Og hygget med at lave larver. Vi nåede næsten at lave 4 helt færdige.

 Farmor kørte mig hjem kl. 21.30, og det var rart at komme hjem igen, men ihhhh hvor havde jeg dog også hygget mig. Og hvor havde vi dog nået meget på 2 dage. Det må vi gøre igen snart.

 Tirsdag havde kæresten jo fødselsdag – fyldte 29 år – TILLYKKE skat…. Vi fejrede ham om morgenen, da han fik morgenbrød og gaver tidligt om morgenen. Han blev rigtigt glad for de gaver jeg havde købt. Så det var jo godt.

Senere om aftenen, der tog vi ud til hans forældre, og spiste aftensmad. Hans mor havde lavet mørbra-gryde. Det smagte vildt godt. Og han og jeg (som jo havde føsda 15 dage tidligere) fik gaver. *Weeee*

Alt i alt, tror jeg Kim havde en god dag – ingen tvivl om det.

Igår slappede jeg bare af, med film og strikketøj, jeg fik strikket en masse halstørklæder til de hjemløse.

Idag har jeg ingen planer, ud over at slappe af – inden det går løs igen i weekenden. Skal jo ud og stille op lørdag – og stå i loppebod på julemarkedet på søndag. Så jow jow, der er nok at se til i weekenden. Så derfor tager jeg en slapperdag idag….

Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Strikning & Hækling og tagget , . Bogmærk permalinket.

5 svar til I lettere julestemning

  1. Laura siger:

    Ja, kan godt forstå du blev helt i julehumør med alle de nisser omkring dig *G*

    Glæder mig I hyggede jer *S*

  2. Sussi siger:

    Rigtig hjertelig forsinket tillykke med fødselsdagen til Kim. Det er altså virkelig pinligt, at vi slet ikke har fået gjort noget ved det, men jeg synes det er DIN SKYLD😀 Hehe… du lovede at huske mig på det, men skrev først om det dagen efter… jeg håber i hvert fald Kim kan tilgive os, for vi skammer os rigtig meget!!!
    Men som sagt har jeg været syg, argh – hader det! Er stadig underlig tilpas og tager endda smertestillende… det plejer jeg ellers næste aldrig – og da slet ikke på daglig basis.

    Knus og kram til jer begge og hundeøjne og undskyld mange gange til Kim fra Michael og jeg.

  3. Laura:
    Ja kan man næsten undgå andet end at komme i julestemning, med alle de nisser *Thi hi* Og ja, vi hyggede os rigtigt meget.

    Sussi:
    Skal nok vise Kim din besked, så han kan se at du HAR tænkt på ham *S* Og undskyld jeg glemte at huske dig på det😦 Det er jo min skyld du ikke huskede det *Snøft*

    Tilgiver du os Kim?!??

    Knus fra Henriette

  4. Sussi siger:

    Mon Kim tilgav os?

  5. Jeg er helt sikker på at Kim har tilgivet os😉

Skriv et svar

