Venindebesøg, Strøgtur & Fødselsdag


En update fra den anden dag. Jeg havde glemt at Laura var ude og ordne noget med sin søster. Så hun var slet ikke hjemme. Så jeg kunne ikke tage derude tidl. Eller jow – det blev lidt tidligere – kl. 16 ca. i stedet for kl. 18. Hvilket var rigtigt skønt.  Da vi da havde mere tid til at være sammen.

 Planen var jo at vi skulle have lavet “Nem Grøntsagssuppe” af Lene Hansson – men vi kunne simpelthen ikke opdrive et græskar nede i byen. Så det var lidt utroligt, gad vide om det HAR været Halloween? Eller om der blot ikke var nogen? Weird…..!!

 I stedet bagte vi boller, og spiste med ost og chokolade på. Hvilket også var rigtigt hyggeligt. Og jeg fik nogle med hjem, og de er også allerede spist *Smiler*

 Det jeg skulle have nået i torsdags – tjah – jeg droppede vasketiden, jeg kunne slet ikke overskue det. Havde mere lyst til at slappe af. Hvilket jeg så gjorde om eftermiddagen. Ved frokost tid, fik jeg taget opvasken mens jeg lavede mad. Så det var det eneste jeg nåede den dag……!

 Igår gik dagen med at være på strøget sammen med Kim, han havde jo givet mig en Strøgtur – hvor jeg kunne købe noget tøj – og jeg fik følgende i H&M:
~ Et par sorte vinterbukser, i lidt tykt stof
~ Et par sorte bomulds leggins med blonder
~ En sort kjole/tunkika/bluse til f.eks. at have ud over leggins
~ 2 par neylon leggins

Desuden købte vi nogle Musik DVD’er – Kim fik to, jeg fik en “Genisis” og en autentisk film “Friendly Fire”.

Vi spiste på en sandwichbar derinde, og det var rigtigt hyggeligt. Alt i alt en kanon hyggelig dag sammen med min kæreste🙂

 Idag er det så min svigerfars fødselsdag – TILLYKKE med det. Men vi skal faktisk ikke hjem til ham – men i stedet hjem til Kims nevø – og fejre hans fødselsdag. Han fylder 5 år – og vi har købt Lego til ham: en brandbil, en ambulance og en potilibil. Det tror jeg han bliver rigtig glad for – det var Kim der valgte dem. Mon han levede en barnedrøm ud – ved at købe de ting *Smiler*

 Vi skal være der kl. 14. Og vi glæder os rigtigt meget til at se familien.

I morgen skal vi så ud til Farmor – eller jeg skal i hvert fald, Kim har ikke helt besluttet sig til om han tager med, eller om han blot kører mig derud. Jeg skal sove der – fordi vi skal nå så meget. Bla. skal farmor og hendes veninde lave Tombola og jeg skal være med til at sortere loppetingene. Og så skal vi have lavet de sidste laver og mus. Der er jo meget snart julemarked. (D. 11/11), så nu SKAL det bare være færdigt.

 Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

