Jeg burde…..


…. idag nå en masse ting herhjemme. Kl. er 11 og jeg er lige vågnet. Kom lidt sent i seng igår, og er hetl smadret idag. æv bæv.

 De ting jeg burde nå er:
~ Vasketøj kl. 14-17
~ Tage opvasken
~ Rydde op i stuen
~ Handle ind, da vi ikke er hjemme i morgen til at gøre det.

Men det jeg har allermest lyst til er at finde en anden vasketid – og så droppe den idag, og så bare høre Laura ad, om jeg ikke kan smutte ud til hende og hygge mig og slappe af og nyde dagen sammen med hende. Hmmm……. dilemma dilemma.

Jeg skal nemlig ud til Laura kl. 18-21 og lave mad sammen med hende, som vi planlagede den anden dag. Dette er mens Kim er til musik. Men ihhh – jeg er sådan i dilemma nu. Måske det også bare er fordi jeg først lige er vågnet. Og derfor ikke er helt frisk endnu, at jeg ikke kan overskue noget af det jeg ‘burde’ – der kommer nok en afgørelse senere på dagen. Jeg har da lidt tid at “løbe på” endnu, inden vasketiden er der. Men inden burde jeg jo have nået de andre punkter på listen……!!

Jeg tænker – lidt endnu😉

Knus fra en endnu lidt træt & forvirret Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

