Besøg


I søndags havde Kim og jeg besøg af Sussi & Michael. Det var over 1 år siden vi sidst havde sås, og det er ALT for længe siden efter min mening. Men tiden er bare fløjet afsted, og tjah pludselig havde vi bare en aftale i hus. Det var faktisk Kim og Sussi der arrangerede det. Og nu har vi så aftalt at mødes hver d. 2. lørdag i måneden. Hvilket jeg allerede nu glæder mig til.

 Vi hyggede os rigtigt mens de var her, og fik rigtigt knævret derudaf – ligesom i gamle dage, som om vi havde set hinanden dagen forinden. Og det er dejligt at man kan have sådane venner, som varer ved, og som ikke ændre sig, fordi man ikke ses i et helt år.

 Grunden til at jeg ved at det netop er 1 år. Er fordi Kim og jeg har boet her i den nye lejlighed, siden 1. oktober 2006. Og de havde ikke set at vi nu boede i en 3 værelses lejlighed i stedet for en 2’er. De synes den var mægtig fin. Men pga. at at Kim jo altså er en EDB-nørd. Ja, så ville Michael altså have at vi var blevet “borgelige” (hvilket vi bestemt ikke er, vi er Socialdemokrater!!) men det skyldes nok at vi var meget matrealistiske og sådan. Hehe. Men vi ved jo godt at Michael kun mente det som en joke, så det er jo fint nok.

 De smuttede hjem da der kom “Forbrydelsen” på DR1. Hvilket var fint nok, fordi den skulle vi også se, og vi var også blevet godt trætte.

 Ud over deres besøg, har jeg også netop aftalt noget nyt med Laura. Nemlig at vi kunne ses og lave mad sammen (noget vi begge har det svært med) Dette ville så passe fint hvis det kunne blive enten mandag eller torsdag, eller måske begge dage i løbet af ugen. Da Kim jo går til musik der. Så kunne han køre mig derud inden, og hente mig når han var færdig. Det er ikke så langt væk Laura bor nemlig. Såååå det ville være nice. Glæder mig allerede til på torsdag hvor det er den første gang vi skal ses og lave mad sammen. OG hun har malet sin stue grøn, den glæder jeg mig også til at se. Har ikke været hos hende siden hun har malet nemlig.

Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Besøg

  1. Sussi siger:

    Hey søde,

    Dejligt med sådan en blog her – fordelen er jo at man kan kommentere i stedet for at skulle gå i gæstebogen.

    Rigtig sødt det du har skrevet om Michael og jeg – og det er bare helt gengældt, du ved “i lige måde”😀

    Jeg glæder mig også til vores nye aftale med hver den anden lørdag i måneden… det har vi vist alle godt af. Specielt Micael og jeg, som ikke ser så mange andre mennesker end familie for tiden.

    Kys og kram,
    Sussi🙂

  2. Tak fordi du viste mig sådan en blog her, det er skønt at have noget nyt “legetøj” at skrive i. Og er glad for den allerede.

    Velbekomme til det jeg har skrevet om dig og michael.

    Jeg synes det er fedt med den aftale vi har lavet om at ses 1 gang om måneden. Det skal nok blive godt ude i fremtiden. Vi nyder også jeres selskab.

    Knus fra Henriette

Skriv et svar

