Hverdagen

Fredag d. 26. Oktober 2007 Kl. 10.09


 Hejsa 🙂

Jeg vil gerne takke alle som skrev eller ringede på min fødselsdag. Hvis du har lyst til at se billeder af gaverne og kortene, og fødselsdags-kaffe-bordet – så kig her i mit web-album: http://picasaweb.google.com/henriette.bjerregaard

Der er også mange andre spændende billeder inde, og jeg håber du vil nyde billederne 🙂

Jeg havde en skøn fødselsdag, som jeg lige vil beskrive her. Jeg vågnede helt vildt tidligt, da Kim skulle møde kl. 8. Han havde lavet et fint gavekort til mig, til en tur på strøget. Jeg slappede lidt mere af, foran computeren.

Og senere på formiddagen, kørte jeg ned i byen, da der lå nogle pakker og ventede på mig på posthuset. De var fra http://www.rokken.dk/ hvor jeg er medlem af en fødselsdagsgruppe, hvor vi udveksler gaver. Og jeg skulle så have fra 4 andre, som jeg så også skal sende til på deres fødselsdag i løbet af året.

Det var nogle utroligt flotte gaver, og hjemmelavet – dem kan du også  se i webalbummet.

Desuden var der endnu en bonusgave fra endnu en “rokker”. Nemlig Basuna, som jeg jo bytter tebreve rigtigt meget med, nogen har måske hørt mig tale om hende. *Smiler* Hun havde også overrasket mig med fyrfadslys og en flot taske.

Senere på eftermiddagen, kom mine forældre forbi. Vi skulle ud og spise på “Den Gyldne Okse” om aftenen. De havde også gaver med fra dem selv, og mormor. Som var fælles gaver, til både Kim og jeg, Kim har jo fødselsdag d. 6. November.

Det var også nogle rigtig gode gaver, og vi fik slet ikke noget der var ens.

Vi gik så ned for at spise – og valgte alle 4 “Stegt Flæsk”. Det smagte *mumZ*. Bagefter gik vi herhjem, for at drikke kaffe/The og spise Waleskringle, som jeg havde købt.

Min kusine Lulu kiggede også forbi senere, med min gave fra mine to mostre + familie. Super gaver igen, og stadig ingen ens.

Jeg fik også 2 kort på min fødselsdag, fra min veninde CyberRaga (Scrap-booking-kort) som du kan se billede af her i dagbogen, og et kort fra mine svigerforældre.

Det var vidst det hele, håber ikke jeg har glemt nogen 🙂

Men alt i alt en vidunderlig fødselsdag. En jeg ikke vil glemme igen. Desværre blev det ikke til at holde noget for familien i år. Men det går nok også – vi tar revance næste år hvor vi jo fylder rundt *Uuuuuhhhaaa*

Knus fra Solsikkens-Sang

Skriv et svar

