Lørdag d. 20. Oktober 2007 Kl. 17.13


 2 Dage til min fødselsdag i dag. *Weeeee* Er endelig begyndt at glæde mig  Kim, mine forældre og jeg skal d og fejre det ved at tage ud og spise. Det skal nok blive rigtigt hyggeligt. Jeg regner med at vi tager ned på “Den Gyldne Okse” – men egentligt kunne jeg også godt tænke mig at komme på “Kreta” – så må snart beslutte mig, så jeg kan bestille bord.

Jeg har droppet at holde fødselsdag i år for familien, jeg har bla. haft det ret skidt de sidste par uger, så da jeg skulle planlægge fødselsdagen, som faktisk skulle være holdt i dag d. 20/10, så kunne jeg slet ikke overskue det, og derfor sagde jeg fra, og kan mærke at det også var for det bedste på det tidspunkt.

Men nu vil jeg sige det går bedre, har bla. også været oppe og snakke med min kontaktperson og psykiater om det, og det har hjulpet en del at få talt ud om nogle af mine problemer, plus at jeg har fået reguleret min medicin, så det er jo fint nok. Bare det at jeg har fået mere energi, det er kanon rart.

Noget andet godt ved at have fødselsdag, det er at jeg er medlem af en fødselsdagsgruppe på http://www.rokken.dk/ – og der er begyndt at komme pakker til mig. Desværre i går og i dag hvor jeg ikke var hjemme, men så kan jeg jo heller ikke “gramse” på dem….. men må pænt vente til mandag hvor posthuset har åbent. *Thi hi*

Jeg skulle gerne modtage 4 pakker fra folk fra rokken, som jeg så også skal lave hjemmelavet eller købte gaver til. Vi er 5 i alt i vores gruppe, hvilket er meget passende.

Grunden til at jeg bla. ikke var hjemme i dag og kunne modtage pakkerne, var fordi at jeg tog tidligt afsted ud af døren med Laura, og tog på impulsiv shopping tur sammen. Er lige kommet hjem, her kl. 17.
Det som det blev til i dag på shopping turen var:
Hos Hunkemøller:
3 Bh’er + 1 par trusser (de to sidste par trusser køber jeg senere, da de ikke havde mit str. på strøget), man fik nemlig 3 Bh’er for 2 Bh’er’s pris *Weeee*

I Fona2000:
6 Dvd’er
~ Twin Sisters (Hitler film)
~ Der Untergang (Hitler film)
~ Sophie Scholl (Hitler film)
~ Drengene fra Sankt Petri
~ Brevet i Flasken
~ Raising Helen

Hos Søstrene Grene:
4 x The
Badesæt med alt inkl.
Hårbørste i træ

HosTutein & Koch:
Makater jeg kan sætte på min garnting når de skal sælges.

Tak for en kanon hyggelig dag Laura. Endnu engang fik vi super shoppet, og blev en hel del fattigere *S*

Tjah, det må vidst gælde for en opdatering for præcist 1 mdr. kan ikke huske så langt tilbage igen….. så dette blev vidst kun for den sidste uge…. hmm…..

Knus fra
Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

