Velgørenhed – STØT et godt formål


Velgørenhed – STØT et godt formål

Kom og oplev
Byens største julemarked
Søndag d. 11. November 2007 Kl. 10-15
I festsalen på Hedehusene Skole

Mere end 1.000 nisser savner nye hjem og salg af diverse håndarbejde.
Tombola
Lotteri
Cafeteria m. gløgg, æbleskiver og hjemmebag.

Kl. 11. Musik ved Hornuglerne
Kl. 12. Musik ved Arne Jensen

Arr. Hedehusene Arbejdsgruppe
Terre des hommes
Hjælp til nødstedte børn

Adresse:
Hedehusene Skole – Festsalen –
Græshøjvej 4, 2640 Hedehusene 
25 Km. vest for København.
Mellem 4000 Roskilde & 2630 Høje Taastrup.

Desuden er vi at finde i Jyllinge Centeret d. 29-30/11 & 1/12-2007 i butikkernes åbningstider.

Noter datoerne i din kalender – allerede idag.

Besøg vores hjemmeside, og få julegaverne i hus allerede nu. Eller blot forkæl dig selv lidt:
www.hedehusene-arbejdsgruppe.dk

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Kreativ, Strikning & Hækling og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

