Hverdagen

23. August 2007 *5 Års Dag Idag*


 *Billedet er taget på vores forlovelses og 1 års dag d. 23. August 2003*

Det hele startede for 5 år siden i dag. Og dog, vi havde jo kendt hinanden i nogle måneder inden vi officielt blev kærester.

Men hold da op hvor tiden er fløjet af sted. Hvor er den blevet af? Jeg føler lige jeg har mødt dig skat, og jeg elsker dig overalt på jorden, og vil ikke miste dig for noget i verden.

Melodi: Du er min øjesten:
“Du er min øjesten
en bette dejlig en er du
Og når vi to følges ad
så er jeg altid glad som nu
Du er et stykke af himlens blå
Alverdens lykke, den vil du få
Hvem kommer så på den grønne gren
Det gør min øjesten og jeg”

Som du selv sang for mig den anden dag. Jeg elsker den sang, og nu synes jeg lige du skulle se den her.

Kim – jeg holder virkelig meget af dig. Det skal du vide… Jeg er sikker på at vi to skal blive gamle sammen  

 Kys fra din forlovede

Skriv et svar

