Fredag d. 3. August 2007 Kl. 13.31


~ En kæmpe kat i en mini by ~

Så må det vidst være på høje tid at skrive om de sidste par dage igen.

Søndag var jeg sammen med Mormor, hun hentede mig herhjemme hos min far, og vi gik en tur ned i byen. Og lurede butikker, det var meget hyggeligt, selvom at de havde lukket. Vi købte bla. en kage hos bageren, og gik videre hjem mor mormor, hun passer hus for tiden hos min moster, men skulle lige hente nogle ting hjemme i sin egen lejlighed.

Vi blev så nød til at holde et pitstop hos mormor, da det begyndte at vælte ned med regn. Så vi fik kaffe/the og kage hos hende.

Senere gik vi hjemad mod min moster og fik lavet noget aftensmad, menuen stod på frikadeller med kartofler, brun sovs, majskolber og agurkesalat. Mums det smagte godt.

Senere så vi lidt tv, og da Kim ikke lige var på vej hjem fra musik, så fulgte mormor mig hjem, i silende regnvejr – det var faktisk ret hyggeligt, især når man var ude i regnen, og vidste at man blot kunne skifte tøj når man kom hjem.

Mandag ringede min mor og spurgte om vi ville med til Kjøge Mini by og se hvordan husene fra den gamle del af Køge, så ud i miniformat. En tur vi selvfølgelig sagde ja tak til, da det var rigtigt hyggeligt at skulle på tur. Vi havde også mormor med, og selvom at det regnede meget af turen derned, så var det faktisk ret ok vejr mens vi skulle se på mini byen.

Bagefter tog vi ned i den gamle by, og gik en tur der. Fik bla. købt lidt ting og sager, og drak en kop kaffe og fik et styk kage.

Jeg fik bla. købt:
2 langærmet bluser (Lyseblå og mellem lilla)
2 sæt strikkepinde i bambus (i en genbrugsforretning)

Kim fik købt:
Magnet til akvarium’et
Et par bukser hvor benene kan lynes af så de bliver til shorts

Senere kørte vi hjem til mormor og fik noget aftensmad, det hele stod på samme menu som dagen før, blot med hakkebøffer i stedet for frikadeller.

Tirsdag sov jeg længe, og senere havde jeg aftalt med mor at vi kunne tage til Ros Torv og købe undertøj til mig.

Jeg fik:
3 Bh’er med 2 par trusser til hver for omkring 700 kr. i farverne, stærk lyserød, gul og brun.

Derefter var vi i Matas og Føtex, og i Føtex fik jeg bla. en ny taske, som kunne erstatte den gamle slidte jeg har.

Om aftenen kørte vi ud til Ishøj Havn, og der fik vi aftensmad. Dagens ret var “Forloren Hare”, og det smagte rigtigt godt. Vi gik en tur på stranden bagefter, det var rigtigt hyggeligt vejr, og det blæste ikke nær så meget på stranden, selvom at det gjorde det på land.

Onsdag kørte Kim og jeg en tur til Roskilde. Vejret var nemlig fint, og vi gik en tur på gågaden. Vi hyggede os, spiste lidt mad, og så shoppede vi lidt.

Jeg fandt:
1GB hukommelseskort til min mobil

Kim fandt:
Et etui til vores nye GPS
Nogle musik Dvd’er

Lene ringede mens vi sad og ventede på maden, det var skønt at høre lidt fra hende. Hun havde computerproblemer, som jeg heldigvis kunne hjælpe med over telefonen. Vi fik en hyggesnak indtil vores mad kom. Det var dejligt at høre fra hende, og jeg glæder mig til at komme hjem, og hygge ude i haven med kis-kattene.

Om eftermiddagen sad jeg ude i solskinsvejr, og hyggede mig med at høre lydbånd, og strikke ude på bænken i min fars have.

Torsdag gjorde vi lidt rent herhjemme. Slappede af, og hyggede os. Kim pudsede bla. hans motorcykel. Og jeg tullede lidt rundt og hyggede mig ude på bænken.

Bla. fik jeg ringet til Laura, hvilket var rigtigt rart at snakke med hende. Og høre om hendes shoppingtur med hendes far. Ihhh – hvor ville jeg gerne have været med, men jeg må vente til jeg kommer hjem fra ferie…. 

Kim tog til musik om aftenen og jeg var alene hjemme. Hyggede mig med at se “Sex and the City”, nåede nok at se en 6-7 afsnit á 20 min. Så det var fint nok.

Knus fra
Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

