Søndag d. 29. Juli 2007 Kl. 12.29


 ~ ‘Sommervejr’ ~

Ja, det er måske så meget sagt, at det er sommervejr, godt nok skinner solen lidt her i dag, eller den prøver på det. Men dette billede er fra i fredags, hvor det stort set regnede hele dagen.

Læg evt. mærke til de store regndråber, og regnen som siler ned skråt i billedet.

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal mene om dette ‘sommervejr’ – Kim og jeg har ferie nu, og det er rigtigt ærgerligt, at man slet ikke har lyst til at tage nogen steder hen, når der kommer de enorme byger hele tiden.

Som jeg vidst skrev i mit tidligere indlæg, så holder vi jo ferie hos min far. Da han er på ferie på Bornholm i 14 dage. Vi skal bla. passe misser – som ‘prøver’ at hygge sig med vores katte. Meeeeeen det er ikke helt godmodigt 😦

Hun er jo mor til vores katte, men det er ikke møjt moderkærlighed der er over dem, efter 9 år. Men det går da fint med at have dem alle 3 under samme hustag.

Jeg kom herud torsdag aften, og jeg slappede mest bare af med en film, mens Kim var til musik, han kom så herud senere.

Fredag sov Kim utrolig længe, og jeg sad og hyggede mig med at se lidt tv, omend der ikke var meget at se. Her er jo ikke alle de mange kanaler som vi er vant til derhjemmefra. Plus at der ikke er noget optaget tv…. Så den står på DVD film.

Jeg brugte også hele dagen på at tage utrolig mange regnvejrsbilleder. Da det stort set silede ned hele dagen. Jeg fik nogle ret gode nogle i kassen, så det er jeg ret glad for.

Kattene var også lidt ude fredag, men de løb ind da regnen væltede ned, og stod i døråbningen og snusede ud mod det “underlige noget” der kom ned fra himlen. (De har vidst aldrig set/prøvet regnvejr før).

Senere på dagen, kørte vi så til City2, som er et stort indkøbscenter. Vi lurede en masse butikker, og fandt da også lidt. Men vi storshoppede ikke rigtigt.

Bla. fandt vi:
Et alm. stort ur til at hænge i stuen
Nogle lygter til Kims cykel
2 DVD film til mig

Så fik vi lidt at spise på en Café, og så kørte vi hjemad igen, hvor vi fik handlet lidt madvarer ind.

Lørdag stod den på afslapning hele dagen. (Man skal jo slappe af når man har ferie – ikk’  ?). Vi så bla. lidt film, og sad og hyggede os ved computeren meget af dagen.

Senere kørte vi op til Roskilde Havn, og fik en enorm is. Og gik os en lille tur. Og fik taget nogle flere billeder deroppe også.

Faktisk har vi taget en del billeder herude, og efter jeg har kigget dem igennem, synes jeg faktisk der er ret mange gode imellem.

Du kan se mange af dem her. Der kommer hele tiden nye til, som vi tager dem.

I dag skal Kim hjem og til musik igen. Jeg skal være sammen med Mormor, hun ville give mad i dag. Og så har vi aftalt at gå en tur. Det glæder jeg mig til.

Så jeg må nok hellere se at komme i gang med dagen. Ellers kommer jeg aldrig videre – Thi hi.

/Solsikkens-Sang

Skriv et svar

