Hverdagen

Lørdag d. 14. Juli 2007 Kl. 19.13


~ Tillykke med fødselsdagen i dag ~

Jeg vil starte med at ønske min kære veninde Lene/Cowspot tillykke med den runde dag i dag. Jeg håber du har haft en skøn solskinsdag med familien på bakken. Der hvor jeg har været i dag, har solen i hvert fald skinnet. Og hvorfor skulle den ikke også det. Når 2 jeg kender har fødselsdag i dag… *weeee*

Den anden der har fødselsdag i dag, er min kusine Fie/Mille – hende har vi fejret på behørig vis, med kaffe/The og kagebord hele eftermiddagen. Er næsten lige kommet hjem derfra. Så mætte at vi næsten kunne trille.

Fordi min moster havde disket op med de skønneste kager – så der var lidt for enhver smag. Og har jo lidt af en sød tand, så måtte smage det HELE!!!! Thi hi….

Ak og ve, nu sidder jeg her, og er stop mæt, springer i hvert fald aftensmaden over, og bilder mig selv ind at det nok udligner alt det usunde jeg har spist i dag. Meeeeeen det smagte jo såååååååååååå godt.

Tusind tak for en kanon hyggelig eftermiddag i dag. Jeg håber at se familien snart igen 🙂

Vejret har jo været fint, selskabet har været fint. Og jeg er glad og tilfreds nu…. hva kan man mere forlange af livet?

/Solsikkens-Sang

Skriv et svar

