Lørdag d. 7. Juli 2007 Kl. 23.08


 ~ Hjemmeside dag inkl. Live Earth Musik ~

Sikke dog en hyggelig dag jeg har haft i dag. Jeg har siddet inde i stuen, og hygget mig med at lave hjemmeside mens jeg har lyttet til verdens bedste musik i bogstaveligste forstand.

“Live Earth” har nemlig leveret musik til mine ører hele dagen via DR2, fra kl. 10 har jeg nu siddet og lyttet og hørt utrolig mange gode bands.

Det er kanon musik, og lige noget jeg kan slappe af til og samtidig tænke over alt det med naturen og global opvarmning. Jeg har været inde og kigge på deres hjemmeside: http://www.liveearth.org/ og der er meget godt at læse om, hvilket jeg vil anbefale jer læsere at gøre.

På hjemmesiden har jeg lavet noget der måske ikke lyder af meget, men alligevel har taget en del tid, nemlig at overføre mine Virkelighedens Verden bøger fra min gamle side til Solsikkens-Sang. Jeg er kun nået halvvejs, men resten kommer nok i morgen eller en anden dag.

Jeg mangler stadig at ligge billeder ind af bøgerne, men er i tvivl om jeg skal gøre det eller ej, da på 123hjemmeside, betaler man efter hvor mange billeder man har på. Og jeg bruger allerede ALT for mange *Hehe*

Men nu får vi se…. Men det har været en god dag. Og jeg har hygget mig i Vivi´s selskab….

Vi har nemlig diskuteret meget angående hendes nye side: http://www.teabagcollectors.com/ som er et forum for Danske og udenlandske tebrevssamlere. Lige netop nu, er vi i gang med at gøre mere reklame for siden, så hun kan få nogle flere medlemmer. Indtil nu har det kun være Vivi og jeg. Da vi har testet det lidt frem og tilbage…. Men nu kunne det være rart med flere medlemmer, og nogle at bytte med 😉

Så kig ind hvis du er tebrevssamler.

/Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen, Kreativ og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

