Søndag d. 1. Juli 2007 Kl. 20.48


~ Prinsesse Barnedåb mm.~

Isabella Henrietta Ingrid Margrethe

Sikke en skønt navn til en lille prinsesse. Hvordan det end kan ske for mig (som plejer at være temmelig royal) – så glemte jeg altså at det var i dag, at der var prinsesse barnedåb. Men gudskelov har vi “Sputnik” hvor man kan se genudsendelser.

Jeg har netop været inde og se hele dåben – den var smuk og jeg var meget betaget af det hele.

Jeg synes det var nogle skønne navne hun fik og hun var smuk den lille prinsesse.

***

Det eneste jeg havde husket i dag, var at jeg skulle på loppemarked – og det tog Kim og jeg på kl. 11 ca. inden da spiste vi lige morgenmad fra bageren, og det var rigtigt hygsomt at sidde og spise sammen…

På markedet fandt vi bla.
5 CD´er – hvoraf den ene var til mig – nemlig “Amnesty – Unplugged”.
1 DVD film i papcover – Storby Drømme
1 DVD film alm. – Dansk film: Den Store Dag
1 Walkman til at høre lydbånd på
1 Pedal til Kims Guitar og til at give god lyd

Det var vidst det. En rigtig hyggelig dag.

Da vi kom hjem så vi et afsnit “Alias”, som vi pt. jo ser en del af. Og bagefter så jeg “Jumanji” som altid er en god film at se🙂

Ud over dette – har jeg siddet og strikket og hæklet lidt. Jeg er pt. i gang med at hækle et grønt sjal, og strikke et blåt halstørklæde. Halstørklædet et til de hjemløse.

Jeg fik også færdiggjort mit første brev til Laura i dag. Hun er nemlig i sommerhus med sin mand. Og vi har lovet at skrive til hinanden mens hun er væk, ikke mindst fordi vi heller ikke kan se hinanden online, og fordi vi synes det kunne være hyggeligt at skrive lidt breve sammen. Det har vi ikke prøvet før nemlig.

Jeg troede posten blev tømt kl. 18.30 om søndagen, men gik alligevel derud kl. 17.50 for at være helt sikker. Og den blev tømt kl. 18. Så det var heldigt nok jeg nåede det, så skulle der gerne være post i Djursland i morgen.

Knus fra Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

