Fredag d. 29. Juni 2007 Kl. 14.12


Fr. Møller anbefalede mig at se denne Danielle Steel Film i går – Den hedder “Once in a Lifetime”.

Jeg var godt klar over at jeg ikke kunne “stjæle” tv´et i den bedste sendetid for Kims vedkommende, nemlig kl. 22.30 – 24.00 – så derfor satte jeg DVD´en til at optage den.

Snedig som jeg var – sagde jeg til Kim i formiddags, at det var helt OK – at han tog op til sin far for at rode med MC. *Weee* Var min første tanke, så kan jeg nemlig se den gode anbefalede film fra i går.

Nu skal det jo bare ikke lyde som jeg ikke gad at tage med op til hans far og mor, fordi det gad jeg godt, jeg orkede bare ikke at se på dem rode med MC hele dagen. Og jeg tror nemlig ikke hans mor var hjemme til at “underholde” mig😦

Sååå da Kim gik, så smed jeg benene op på sofaen, og strikketøjet i hånden (stadig hjemløse halstørklæde og pulsvarmere). Og smækkede filmen på skærmen.

Uha – Danielle Steel has done it again. Den var super god – og er netop sluttet – så nu har jeg helt lyst til at sætte en til på. Bare for hyggens skyld, det er nemlig så skønt at sidde og strikke og slappe af.  Jeg har nemlig nogle få på DVD og nogle på VHS, så muligheden for at se endnu en er der helt sikkert.

Kim og jeg besluttede os nemlig for i morges, at vi holdt store oprydningsdag i morgen. Der skal jeg nemlig alligevel vaske, og det giver mulighed for at mens tromlerne ruller – at jeg kan ordne noget herhjemme også.

Så i dag ? Der står den bare på ren og skær afslapning.

/Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Bøger & Film og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

