Onsdag d. 20. Juni 2007 Kl. 19.53


~ Hannah På Dukkevisit ~

Laura er lige gået efter en rigtigt – rigtig – rigtig hyggelig eftermiddag. Hvor vi har pludret, jeg har strikket (LÆS: Hæftet en hulens masse ender) og Laura har fremvist sin skønne og flotte dukke Hannah. Jeg må indrømme at jeg blev ret betaget af hende, og over at se hende IRL – efter at kun at have set hende i Lauras Blog.

Hun hedder Hannah, og er kommet hertil fra Korea – med alt hvad det nu medbringer, at komme igennem Told osv. Men frem kom hun, og jeg kan mærke at Laura er pave-stolt af hende. Og det er jo det vigtigste *Smiler*

Laura havde også meget af hendes for nyligt hjemmelavet tøj med i en fin taske, og det fik jeg også lov at se. Og nogle af sættene, fik jeg desuden også lov at se på hende. Sådan at vi i den anledning fik taget nogle rigtigt gode billeder hvis jeg selv skal sige det.

Jeg var fotograf på de fleste af billederne, og Laura var stylist.

Dukken har været temmelig dyr, men jeg kan godt se nu hvor jeg har set hende IRL at hun er alle pengene værd Laura – kan godt forstå du gerne ville have hende. OG – jeg er heller ikke helt afvisende overfor at jeg evt. om et år vil have en ala din. Men jeg har heller ikke sagt ja *GGG*

Men jeg synes hun er utrolig flot – det må jeg sige. Så nyd billedet af hende.

Og til Laura vil jeg bare sige, TUSIND tak for besøget. Og på forhånd tillykke med på fredag *weee* Håber vi ses når du kommer hjem mellem dine sommerhuse besøg.

Knus fra Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

