Søndag d. 17. Juni 2007 Kl. 13.58


Det gik rigtigt godt med at bandet skulle spille inde i Fountain House i fredags. De var simpelthen så gode – og som jeg sikkert har skrevet så var det første gang jeg skulle se Bandet spille. Og jeg synes de klarede det rigtigt godt alle 4 – Sune, Martin, Klaudiusz og Kim.

Næste gang de skal spille er til “Pinta” sommerfesten, som jeg pt. ikke lige kan huske hvornår er, men tror det er snart.

Det var rigtigt godt gået drenge….. I er bare super gode…..

Ud over det så var jeg jo tidligere fredag eftermiddag, inde og se min kære Kusine Lulu blive færdig som Kokkeelev – og det var godt nok også hyggeligt. Det var en stor ting at være med til (sammen med resten af familien) at se hende bliver færdigudlært og få overrakt sine eksamenspapirer.

Dog er hun ikke “helt udlært” endnu. Dvs. at hun har nogle måneder tilbage hvor hun blot skal være på hendes lærested, men hun er udlært fra skolen nu.

Når hun er færdig med sin læretid, bliver hun nok på sit nuværende arbejde i nogle måneder – og så må vi se hvad hun ellers skal – bla. har hun snakket om at rejse lidt til udlandet.

Og for ikke at forglemme, så er der jo kun knap 14 dage til hun flytter ind, eller får lejligheden og den skal sættes i stand – herinde i den ejendom hvor jeg bor. Og ihhhh hvor jeg glæder mig til at vi kommer til at være tættere på hinanden *Big Smile*

Efter jeg i fredags havde været inde på Lulu´s skole, så kørte mor og jeg hjem igen med toget til Flintholm, fik lidt at spise, og så ventede vi ellers hjemme hos mig på at Kim skulle ringe og sige at de var på vej tilbage til Fountain House efter at have været ude og spise i byen.

Kl. 20 ca. kørte vi hjemmefra mig af – og inde i Fountain House mødte jeg en masse af medarbejderne som jeg kendte – og nogle medlemmer også.

Kl. 21 ca. kom bandet på – og det var som jeg skrev tidl. utroligt godt at høre dem. Det er mest “cover” numre de spiller nu, og mest Rock – men de er ved at lave nogle sange af deres egne også.

Efter de havde spillet, kom der nogle solister på – og sidst på aftenen spiller Fountain House bandet – de var også gode, de spillede mere ældre Rock numre, og dem kan jeg jo også godt lide at skråle med på…

Det var masser ude og danse til begge bands, og det var ret godt at se.

Vi kom først hjem ved 1 tiden – og der kunne vi så ikke sove helt endnu – så vi lå og så lidt “Alias” (en serie vi følger med i på DVD lige nu). Og så sov vi vel ved 2.30 tiden ca.

Jeg var godt smadret da vi skulle op dagen efter, vi skulle nemlig ud og købe et nyt tv – da vi havde solgt det gamle. Og puha, det var hårdt – plus at det stod ned i stænger….. Så det var lidt kedeligt. Men resultatet er nu flot…

Ellers lavede jeg bestemt ikke det helt vilde lørdag – da vi kom hjem snakkede jeg vidst lidt med Laura (se hendes blog med hendes nye dukke Hannah + nye selvlavede tøj til hende) – efter jeg havde talt med Laura – kunne jeg mærke søvnen vælte ind over mig igen – og jeg lagde mig ind for at hvile mig – og der sov jeg lige 3 timer mere. Det var velfortjent, fordi jeg var slet ikke udhvilet ud fra nattens søvn.

Senere på aftenen sad jeg foran computeren og rodede lidt med at redigere min shop side. Og senere lavede jeg mad, og så lidt tv…. Og så på hovedet i seng.

Kl. blev sent igen – og jeg stod først op her kl. 13 i dag. Men det er også weekend, og vi skal ikke noget, så det MÅ man GODT!!! *G*

I dag har jeg som skrevet ingen planer. Men hygge herhjemme skal den i hvert fald stå på. Især sammen med Kim.

På tirsdag skal jeg være sammen med Laura, og det glæder jeg mig rigtigt meget til.

Desuden vil jeg i dag, ønske min veninder Trine og Bente tillykke med fødselsdagen – de fylder begge år i dag, og synes da lige jeg ville lægge dem en lille hilsen her i bloggen.

Knus fra Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

