Torsdag d. 14. Juni 2007 Kl. 23.05


Det gik fint i dag – da jeg var med Kim ude og hente hans guitar. Den var blevet rigtig god sagde han.

Bagefter kørte vi ned for at handle ind. Og så kørte Kim til musik da vi kom hjem.

Jeg satte mig og prøvede at få styr på alle de fine nye tebreve jeg har modtaget fra Inge i dag. Der var hele 72 nye – ud af de 83 hun havde sendt. Det var jo ikke helt skidt *Smiler*

Så havde jeg også lidt liggende fra Vivi og Marisca. Så 119 Tebreve i alt, som skulle scannes og beskæres. Det tog en del tid, men når man imens kan sidde og høre “Sidste uges – Mads & Monopolet” så går det liiiige an. Det er nemlig mit totale radio-yndlingsprogram.

Så da jeg havde scannet og beskåret alle sammen, så synes jeg at jeg “fortjente” noget i belønning. Så tjekkede lige mail, og der var en mail fra Joan som ville bytte med mig. Vi har været i gang med at bytte længe, men jeg har ikke kunnet overskue hendes Excel ark, så nu i dag lagde hun det online på nettet, og MED billeder. Så det var lidt nemmere at overskue….. Så nu håber jeg snart vi får en deal i hus. Jeg fandt nogle gode nogle hos hende, som jeg ikke havde i forvejen. Ca. 22 stk. Så nu må vi se hvad hun finder hos mig *S*

Det bliver nok først i morgen vi får byttet færdig… Jeg går nemlig snart i seng…

Men det har været en ok tebrevsaften. Jeg har rigtigt nydt det. Og jeg synes jo det er en sjov hobby…. sååå….

I morgen skal jeg til min Kusine Lulu´s dimension. Hun har nemlig i dag bestået Kokkeskolen. TILLYKKE DYGTIGE KUSINE!! Nu skal hun så have sin læretid overstået, det er nemlig kun skoleforløbet der gælder – men hun har stadig nogle mdr. tilbage før hun er “endeligt udlært”.

Det bliver også hyggeligt at hun snart flytter ind i samme bygning som Kim og jeg bor i. Det er vidst her d. 1/7 hun får nøglen. Såååå det bliver rigtigt hyggeligt at have noget familie så tæt på *Smiler*

Knus fra Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Kreativ og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

