Torsdag d. 14. juni 2007 Kl. 13.30


Min skønne kæreste skal spille med hans band i Fountain House på fredag. Og jeg skal med ind og se dem spille. Jeg glæder mig så meget… Jeg har slet ikke set dem spille (selvom tilbuddet har været der flere gange, at tage med i øvelokalet) så det bliver en stor ting at se dem spille og så for publikum og det hele.

Ud over det vil jeg lige opdatere hvad jeg har lavet siden sidst.

Fredag tog Laura og jeg endnu en spontan shoppingtur, og det var rigtigt hyggeligt, endnu engang fik jeg brugt en del penge. Men altså, det går nok… Her kan du se hvad jeg fandt:

H&M:
Brune Bukser
Limegrøn Top
Sort Kjole

Jette Riis Sko:
Blomstrede Sommersko

Hunkemøller:
Hvid BH

Tiger:
Krydderi
Grøn Taske
A5 Blok

Det var en kanon hyggelig eftermiddag. Vi tog af sted da Laura var færdig på Bispebjerg. Og jeg var hjemme igen ved 19.30 tiden. Jeg var godt smadret, især i fusserne. De trænger gevaldigt til et fodbad, har haft ondt lige siden, tror bare jeg har gået for meget på det sidste.

Lørdag var vi i Frederiksberg Centeret og bytte nogle sko jeg havde købt. Samt kigge os lidt omkring.

Søndag var vi ude og køre på MC, først til Langelinie, og så kørte vi bagefter op og så min mors kæreste Johns båd. Den var rigtig flot, og vi fik lov at komme om bord, og se den indvendigt. Det var en god oplevelse, nu hvor vi har hørt så meget om den båd. Vi kørte hjem igen ved 20 tiden, og så nogle afsnit af Sæson 2  – Alias – vi havde netop lånt den af Lene.

Mandag hyggede jeg mig om formiddagen, og senere vaskede jeg tøj. Og om eftermiddagen kiggede mor forbi, og vi gik en tur rundt om Damhussøen. Hvilket var utroligt hyggeligt. Vi fik rigtigt pludret og hygget os mens vi gik, og fik motion også.

Tirsdag ville mor have haft mig med på stranden, da det var den sidste solskinsdag. Men jeg havde sovet så skidt om natten, så jeg meldte pas, og gik ind og slappede noget mere af. Senere på dagen, fik jeg en handel i hus med Tebreve. 80 stk. byttede jeg ud fra nogle lister (hvilket jeg ikke er så god til, jeg vil hellere se billeder) men jeg må sige det endte ikke ud med en så skidt handel. Jeg har netop modtaget dem i dag, og det ser ud til at der kun er 15 jeg har i forvejen – som jeg ikke havde set jeg havde allerede ud fra listerne. Så tak for handlen Inge… Der var utroligt mange jeg aldrig havde set før. Håber også mine tebreve til dig er nået godt frem.

I går var jeg med Lene ude i Daells Bolighus, og købe nogle lamper mm. hun manglede. Det var også en rigtig hyggelig eftermiddag. Og meget impulsivt *Smiler*

I dag har jeg slappet af herhjemme, Kim er lige kommet hjem, og vi er på vej ned for at handle, ud og hente hans guitar og sådan som har været til reparation.

Jeg vil løbe igen, skal nok opdatere noget mere fremover.

Knus fra Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen, Kreativ og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

