Hverdagen

Torsdag d. 24. maj 2007 Kl. 16.25


I dag har jeg været til tandlægen, dog ikke for mine egne tænders skyld, men for Laura, hun havde nemlig været så uheldig at slå hovedet lidt, og dermed bide hårdt sammen, så hun var bange for der var sket noget, og derfor tog vi så til tandlægen sammen, mest fordi hun lider af tandlægeskræk, derfor ville hun gerne have mig med.

Det gik ok, de fandt ikke noget vildt kritisk som jeg forstod på tandlægen, men de ville gerne se hende igen om 14 dage, for at lige tjekke op på det. Så det er jo fint de vil kigge på hende igen.

Bagefter mente Laura bestemt hun havde fortjent at shoppe lidt, og det gjorde jeg så også lidt. Bare nogle småting, men stadigvæk nogle små fine ting.

Som er følgende
~ Tiger ~
Lille blå lommebog
Sort/hvid A5 blok
4 Nøgler Garn
CD med noget lækkert musik på som Laura har spillet for mig

~ Stof 2000 ~
Nr.   6 Bambus Strikkepinde
Nr. 10 Bambus Strikkepinde
Lille saks til mit garn

Alt i alt nogle små fine ting, som jeg netop havde brug for. Og Laura fandt det smukkeste stof inde i Stof 2000, det var simpelthen så fint til hendes nye dukke, som I kan se på hendes hjemmeside.

Så en hyggelig dag – som gik alt for hurtigt. Nu er det eftermiddag, og jeg trænger bare til at slappe lidt af.

Knus fra Solsikkens-Sang

Skriv et svar

