Søndag d. 8. april 2007 Kl. 20.05


Sikke en skøn eftermiddag. Kl. er 20 og jeg er næsten lige kommet hjem fra en skøn eftermiddag i familiens skød. Det var den årlige påskefrokost på min mors side af familien.

Jeg havde sovet hos min far, og stod op tidligt pga. der skulle komme noget fra “Tjenesten” på P3. Det hørte vi også, det var super sjovt.

Vi skulle være hos min moster kl. 13, og der havde alle taget nogle ting med, og det var super lækker mad vi fik, og nu er jeg stop mæt *Smiler* Sådan er det jo når man skal smage lidt af hvert. Så ryger der altid lidt ekstra ned. Især da vi nåede til osten, den havde jeg tænkt – ej der kan jeg altså desværre ikke spise mere – men alligevel røg der lidt ost på kiks ned *mumz*

Efter maden sad mine 2 kusiner og jeg og overførte musik til hinandens mobiltelefoner, det er noget vi “plejer” at gøre når vi ses. Og de synes altså denne gang at det var “FOR lang tid siden” vi måtte have ses sidst, da jeg havde nogle super gamle sange *GGGG* Så derfor ryddede jeg gevaldigt op i mit “kæmpe” kort, som kan indeholde hele 6-8 numre. Plus lidt billeder. Ihhh der er træls at ikke have mere plads, de havde bare sådan nogle kæmpe kort 1GB eller sådan noget i deres telefoner. Så der var super mange numre jeg godt kunne tænke mig. Så må simpelthen ud og købe mig et kort der er større end det jeg har nu.

Men alt i alt en god weekend. Og nogle super hyggelige dage. I går så mig og min far “Æblemostreglementet”, god med også lidt sørgelig film. Og så faldt jeg tidligt i søvn.

I dag tænker Kim og jeg også på at se lidt film måske. Og måske bare nyde hinandens selskab – fordi han har nemlig ikke været med derude hos min familie. Så jeg har rigtigt savnet ham *Love YOU honey*

Knus fra Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

