Torsdag d. 5. April 2007 Kl. 22.45


~ Kurt Cobain ~ R. I. P ~ 13 år siden han døde i dag ~

Hoff er jo totalt fan af Kurt Cobain, så synes lige jeg ville nævne det her i min blog. Dog er det jo først d. 8. folk husker det, fordi det var jo der han blev fundet.

Nå – men nu til noget andet. I dag har jeg brugt dagen på at ordne mine tebreve  {kan ses på http://www.risle.dk } siden er fuldt opdateret nu, og klar til nye at bytte med.

Plus jeg har samlet min mappe sammen med alle mine tebreve i min samling – hvor jeg har sat dem ind med forsider til hvad kategori det er – dvs. hvem der har lavet tebrevet, plus derefter sidder der de breve som hører til, i alfabetisk rækkefølge. De ser rigtigt godt ud, hvis jeg må sige det *Smiler*

Ud over det så har jeg brugt hele eftermiddagen i min kære venindes Cowspots selskab. Vi har støbt lys i store baner. Jeg mener det var omkring 12 lys det blev til. Ihhh det var så skønt at få lavet lidt på det hobbyplan igen. Vi har sidst gjort det lige før juletid i 2005. Og siden da har vi samlet lysestumper når vi har brændt lys ned.

I dag var det hvide lys samt nogle få lyserøde/røde lys vi har lavet. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat. Cowspot ville pille dem ud af de “pringels” og “mælkekartoner” mm. vi har haft dem i. Jeg skal nok vise dem frem her på siden når vi har fået pakket dem ud, og de er størknet totalt.

Det har været en hyggelig eftermiddag – det må jeg sige. Alt i alt en god dag i dag.

Senere talte jeg med min veninde Tina – som havde prøvet at ringe et par gange. Det var skønt at tale lidt med hende – og vi fik bla. pludret lidt om hvad vi ellers skal her i påsken.

Jeg skal bla. til “Fætter-Kusine-Fest”  og til endnu en påskefrokost. Og på mandag skal min Farmor og jeg fotografere til hjemmesiden: http://www.hedehusene-arbejdsgruppe.dk/ – det glæder jeg mig meget til, så der kommer nyt i næste uge – helt sikkert 🙂

Så det var lidt om hvad jeg skal lave i min påskeferie. Det skal nok blive en god ferie.

Knus fra
Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

