Søndag d. 1. April 2007 Kl. 13.43


~ Shoppingtur Igen ~

Laura og jeg var ude og shoppe igen her i fredags. Ja, det er ved at blive en “dårlig” vane, lige så snart én af os har fået penge. Og denne gang havde vi vidst begge fået penge. Og ja, så fik vi en kanon hyggelig eftermiddag sammen på strøget.

Jeg havde en rigtig god dag. Og det var jo bare skønt. Det jeg fik købt var:

~ Grå nederdel til sommer
~ Sort T-shirt med lange ærmer, og knapper i halsudskæringen
~ Beige og hvid stribet sweatshirt i tyndt bomuld, til en lun forårs/sommer aften.
~ Bianco Støvler i sorte med blomster motiver dekoreret på

Alt i alt næsten 950 Kr. (skoene vejer tungt i dette budget). Men jeg havde jo også lige fået løn, så det går nok. Og pengene bliver først trukket mandag – den tid den sorg *GGGG*

Laura fik købt en del mere end jeg, men det var egentligt også hende som skulle shoppe. Og ikke mig, men jeg kunne jo ikke dy mig når jeg først stod i butikkerne.

Hun fik bla. købt 7 Toppe i forskellige farver og designs til samme pris, som jeg fik mine 3 ting for i en anden butik.

Plus hun fik købt et par sandaler i Bianco Sko i råhvid, samt hun fik en nederdel ligeledes i råhvid, lige inden vi stoppede vores shoppingtur, og gik på Mc. D og spiste nogle “slibrige burgere” som vi virkelig synes vi fortjente da vi havde gået og gået næsten hele strøget igennem.

Alt i alt en kanon forårs shoppingtur. Tak for selskabet søde.

Jeg synes efterhånden også at foråret er på vej. Ihhh det er skønt. Dog lover de lidt regn mandag/tirsdag, men det går nok.

Jeg har påskeferie fra jobbet indtil mandag i næste uge. Det er helt vildt skønt at jeg ikke skal lave noget særligt og skulle tænke på at skulle op hver dag.

Bla. skal jeg vaske onsdag, lave lys med Lene Torsdag, Fætter / Kusine fest med min familie lørdag. Ellers ikke noget specielt. Det skal nok blive en god påske. Jeg håber bare på godt vejr, så man kan være lidt ude blandt andet.

Kan i alle have en god påske, og 1. April, ikke for meget med at tage fusen på folk vel?

Knus fra
Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

