Onsdag d. 28. Februar 2007 Kl. 5.53


Sidder her, nærmest midt om natten. Og kan ikke sove længere. Heldigvis er Tulle online, så jeg kan chatte med hende. Men ville nu hellere ligge og sove skønhedssøvn.

Jeg tror simpelthen at jeg ikke kan sove, fordi jeg er sulten. Og jeg må ikke spise noget før efter vi har været ude og få lavet de blodprøver vi skal have taget her til morgen.

Det vi bla. er skal have taget blodprøver på (fastende fra kl. 22 i går), er om vi har forhøjet kolesteroltal. Kim ved han nok stadig har det, fik jo konstateret det da han var indlagt sidste år på Sankt Hans.

Men jeg ville også gerne tjekkes for det, da jeg jo ligesom Kim også er overvægtig. Og så vil vores læge også have tjekket os for andre sygdomme.

Altså, ligesom sådan et totalt helbredstjek, det har vi aldrig fået lavet nemlig. Og vi har jo lige skiftet læge, så han synes det var på sin plads.

HELDIGVIS skal man KUN have taget 1 blodprøve, selvom at der er vildt mange test de skal lave.

Jeg er nemlig død nervøs for at få taget blodprøver, er altid ved at besvime når de stikker nåle i mig….!!

Men jeg siger det bare til dem, så plejer de at være venlige til at ikke vise mig nålen, og jeg blot kan kigge den anden vej.

Men lige nu er jeg så vågen, og tror jeg ikke kan sove, fordi jeg er så sulten. Kunne ikke spise noget inden jeg tog i strikkeklub i går aftes kl. 19. Og fik 4-5 småkager derude. Og så var kl. over 22 da jeg kom hjem, så har kun drukket vand siden. (Det + medicin er det eneste man må indtage efter kl. 22 dagen før). Og det har jeg overholdt.

Det gik også fint på jobbet de sidste to dage. Jeg var jo til møde i mandags, med hende der har med mig at gøre + min jobkonsulent. Og vi aftalte bla. at jeg i en uge skulle møde fra 10.30-14.30 og så de næste 3 uger fra 10-14. Dvs. 1 time mindre i 4 uger, og så skal vi revurdere om det går bedre med søvnen, og om jeg skal gå op igen, eller hvad der skal ske.

Og så fik vi snakket om det, med at jeg ikke måtte få for mange opgaver og sådan. Og jeg skulle have lov til at gøre dem færdige som jeg var i gang med, inden jeg gik i gang med en ny. Og det er jeg glad for, fordi det betyder meget for mig. Så alt i alt var det en god snak vi havde.

Og det jeg så har de sidste to dage, har været utroligt spændende, det var et samme som jeg lavede før jeg lagde mig syg med nakken. Og det var rart at næsten gøre det helt færdigt. Nu ville hende jeg laver det for, se på det mens jeg havde fri onsdag. Og så skulle jeg lave det endeligt færdigt torsdag / fredag. Det glæder jeg mig til.

I går aftes var jeg som sagt i strikkeklub, og jeg tror vi havde en rekord – vi var nemlig hele 6 tøser ude hos Irma. Og det var en rigtig hyggelig aften.

Lene (som jo bor her i bebyggelsen) ville gerne være chauffør i vores bil (Jeg kan jo ikke lide at køre hjem, når jeg er træt pga. medicinen), så hun tog med i strikkeklub, og kørte så Linda, mig og hende ud til Irma, og så kom Rikke selv i bil, og Maria kom med toget selv, da hun havde fri i dag, og ikke skulle med fra København af.

Det var så hyggeligt, og vi fik alle nørklet en hel del. Jeg nåede bla. at sy en larve sammen til Terredeshommes, hvor vi jo har fået en stor bestilling på 5 larver, 5 katte, og 5 pingviner. Så den skulle bare syes i går. Da det snart skal sendes alt sammen.

Ud over det så hæklede jeg fastmasker, på en taske som jeg vil lave til mig selv, i lyserød og hvid, den skal nok blive rigtig fin *Smiler*

Men jeg havde en hyggelig aften, det tror jeg også de andre havde 🙂

Knus fra
Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen, Strikning & Hækling og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

