Søndag d. 25. Februar 2007 Kl. 11.42


Der er sket en del siden sidst, og må hellere se at komme med en update inden jeg skal på Job igen imorgen.

Siden jeg skrev sidst, har jeg været sygemeldt med ondt i hoved, nakke og skuldre. Jeg har været hos lægen og fået konstateret at jeg har “myoser” i nakken. Og det er derfor det har gjort så ondt.

Det er dog i bedring nu, min kære mormor kom i onsdags, og gav mig en gevaldig omgang massage. Det hjalp helt himmelsk.

Og senere på dagen kom min mor. Og hende og mormor og Kim fik rigtigt cleanet hele hytten, det var så skønt – at man kunne holde ud at være her igen.

Jeg har nemlig ikke nået en dyt mens jeg har ligget syg. JOW – jeg har set en masse film, mens jeg har ligget med varmepude bla. i sengen og inde i lænestolen.  Sååååå – hjemmet lignede noget der var løgn….! Så det var jeg glad for at de ville hjælpe. Tusind tak søde familie.

Men så har det gået den rette vej siden torsdag sådan ca. Jeg har da kunnet sidde oppe, og har bla. lavet en del hjemmeside på http://www.risle.dk hvor jeg jo har min SHOP inde. Det var helt rart at komme “op” igen. Jeg var ved at blive sindssyg af at højst kunne tjekke mail og chatte i 5-10 min ad gangen, og ikke kunne lave noget som helst. Men altså, siden torsdag har jeg været oppe siddende. Og det har været rart *Smiler*

Ang. det med jobbet og min jobkonsulent. Så er der også sket nyt i den sag.

Jeg har fået arrangeret et møde med hende der har med mig at gøre på jobbet, og så min jobkonsulent. Så nu må vi se om der ikke kommer noget godt ud af det. Det håber jeg. Og min chef er indstillet på at jeg går ned i tid, så jeg har 16 timer, og møder 1 time senere om morgenen. Jeg har nemlig voldsomme problemer med at komme op om morgenen lige for tiden.

Dog satte min psykiater mig ned i medicin sidst jeg var der. Og det har hjulpet lidt. Håber at komme endnu længere ned, så jeg ikke føler mig så dopet længere.

Vil gerne helt over på Abilify, og ikke få Truxal længere.

Og så har jeg været til ressource profil samtale på Jobcenter, og det gik også fint nok, hun var vildt sød hende jeg talte med. Hun havde bla. selv en datter der havde samme diagnose som mig. Så det var jo rart nok, hun forstod i hvert fald hvordan jeg følte det og havde det lige nu.

Men meget skulle opdateres. Sidste gang den var blevet lavet var i 2004, i forbindelse med min ansøgning om pension, som jeg jo fik afslag på i efteråret 2005.

Så der var sket meget siden da, og må indrømme at det var fremskridt, men der var stadig ting som jeg kunne sige, det har jeg stadig, eller det har jeg slet ikke længere.

Så det var lidt nyt herfra. Håber det bliver godt at komme tilbage til jobbet, og jeg glæder mig til at få den samtale også. Plus at se min arb. kollegaer igen. Og ikke mindst, gøre alt hvad jeg kan for ikke at få ondt i nakken igen. Det vil jeg nemlig ikke ønske for selv min værste fjende. Det gør nemlig SÅ ondt.

Jeg vil også gerne takke for de søde og gode kommentarer jeg fik på forrige indlæg i min dagbog. Læs dem i gæstebogen, det er der folk kommenterer min dagbog, hvis DU skulle være i tvivl.

Knus fra
Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Psyken og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

