Onsdag d. 14. februar 207 Kl. 15.14


Det går meget op og ned for tiden. Det er også derfor jeg ikke har været så god til at få skrevet herinde, fordi jeg simpelthen ikke har haft overskud til at skrive når jeg kom hjem fra arbejde.

Jeg har nu været der ca. 1 mdr. og det er kanon hårdt. Jeg aner ikke helt om jeg kan klare det eller om jeg ikke kan. Det er så svært at finde en løsning på det.

Men det som er mine problemer, er at de ikke helt ved hvor skrøbelig jeg er, og at jeg ikke selv melder ud, at jeg synes der er for mange forskellige og udfordrende opgaver. Jeg burde sige det jo, og så ville det nok løses….

Men i dag har jeg så været oppe hos min psykiater, og han er ret bekymret for mig. Han har aldrig ville have at jeg fik et flex-job, da han kender min skrøbelighed. Men nu er jeg blevet kastet ud i det af det offentlige (Jobcenter). Og så må jeg enten “bevise” at jeg kan, eller ikke kan.

Det der kan ske hvis jeg ikke kan klare det, er at jeg kan søge pension igen. Og det vil min psykiater til hver en tid støtte mig i, det ved jeg.

Men men men – det er altså ikke der vi er endnu. Han nævnte bare i dag, at jeg skulle passe på mig selv, og snakke ordentligt med min Jobkonsulent fra Job på særlige vilkår, og finde en løsning på det her.

Fordi i går måtte jeg melde mig syg, pga. jeg virkelig havde det skidt, mit hoved dunkede, og jeg havde spændinger i hele kroppen, og følte mig bare sløj som aldrig før. Sådan har jeg haft det i dag også. Men mandede mig dog op og tog til min psykiater, og det er jeg glad for at jeg gjorde, fordi jeg havde ventet i 1 mdr. på denne samtale.

Jeg var egentligt nervøs for at tage derop, fordi jeg selv havde trappet lidt ud af mit anti-psykotiske medicin, fordi det sløver mig så meget, så jeg tog 100mg. mindre, og det havde min kontaktperson blevet utrolig bekymret over, men alligevel fik jeg først en tid en hel måned efter.

Men jeg tog altså Kim med derop, og han har så flexet i dag, så han kunne tage med her fra 13-14.

Min psykiater nævnte at han altså ikke følte jeg burde være bekymret for hverken at se ham, eller min kontaktperson, fordi de ville mig kun det bedste, og det ved jeg jo godt inderst inde, men igen, det var bare så svært at tro på da jeg kom hjem derfra for 1 mdr. siden, med en utrolig dårlig smag i munden, over min kontaktperson havde været “vred” over jeg havde trappet ned i min medicin af mig selv. Men hva dælen skulle jeg gøre. Jeg var både naturlig træt, og så fik jeg 300mg. Truxal oveni hatten, som gjorde jeg slet ikke kunne komme op og passe mit arbejde.

Så jeg føler jeg gjorde det rigtige. Og min psykiater skældte mig heller ikke ud i dag, en anden gang ville han dog bare gerne have jeg ringede og spurgte ham om det inden jeg gjorde det, og det forstod jeg udmærket godt.

Han sagde så at han ville anbefale mig at jeg ringede til JSV (Job på særlige vilkår) i eftermiddag, og fik nogle gode råd derfra. Men de er til internet møde hele dagen !!?!?!?! Æv bæv.

Så nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre. Jeg vil se tiden an til i morgen, om jeg stadig føler mit hoved føles som en kæmpe bombe, der er ved at springe….!! Og hvis mine spændinger heller ikke er gået væk, så tror jeg desværre ikke jeg kan klare at sidde og knokle på jobbet.

Gode råd modtages med kyshånd…..

Mvh.
Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Psyken og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

