Lørdag d. 3. Februar 2007 Kl. 13.53


Jeg har haft en udmærket uge. Men den er gået stærkt, og nu er det allerede weekend igen.

Jeg havde jo fri fra arbejde man-ons. Og skulle først starte rigtigt op på mit nye job torsdag kl. 9.30.

Det var hyggeligt at gå hjemme nogle dage, og ligesom få en forlænget weekend. Jeg brugte mest fridagene på at ligge hele min teposesamling ud på nettet. Men det kan I jo læse om i mit tidligere indlæg.

Ud over det fik jeg hæklet og strikket en hel masse, og set noget på DVDén. Det var skønt bare at kunne slappe af en hel dag. Uden at skulle tænke på at skulle udenfor en dør.

Jeg droppede endda min vasketid, da jeg tænkte, det gør jeg bare i weekenden, fordi der var ikke meget vasketøj i onsdags, og nu er der selvfølgelig meget, og så er jeg død træt, og orker ingenting. Æv bæv.

Men må ned og bestille en ny vasketid i morgen, og se om jeg evt. kan få onsdag i næste uge. Hmm…. nu får vi se.

I morgen skal jeg være sammen med Linda fra Strikkeklubben, egentligt skulle Trine også være kommet. men hun er måske blevet syg. Så hun ville skåne Linda og jeg, hun var nemlig bange for at smitte os. Så derfor valgte hun at blive hjemme.

Ihhh det er bare så ærgerligt, fordi jeg havde virkelig glæder mig til at se hende også, vi har nemlig ikke set hinanden i flere uger. Nå, men når hun evt. bliver rask igen, må vi finde en dag. Ikk´ – søde?

Men nu glæder jeg mig bare over at Linda kommer i morgen, og så skal der strikkes på livet løs. Jeg ved bla. at hun er begyndt på en ny trøje, og den glæder jeg mig til at se hvordan udarter sig……

Knus fra
Solsikkens-Sang

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Kreativ og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

