Søndag d. 28. januar 2007


Sikke en weekend. Det var rart at have weekend i fredags, men lige efter arbejde tog Laura og jeg i FIELDS for at shoppe sko og tøj.

Det gik fint, det er slet ikke det, og det var vildt hyggeligt at være sammen med Laura igen, og jeg fik da også supershoppet en del.

Bla. fik jeg:
~ Ny vinter/pæne støvler
~ Nederdel i brune/hvid ternet
~ Hvid top med korte ærmer
~ Grå top med v-hals/uden ærmer
~ Blå top med korte ærmer, og blomster på
~ Grå par bukser
~ Sort top med v-hals
~ Lange hvide strømper med blomster i toppen

Det var vidst det hele, tror ikke jeg glemte noget…..

Men vi var derude fra kl. 13.15 til 19.15, og da vi så kom op for at tage metroen, så kørte den bare ikke. Og der var ingen information om at der i stedet kørte metrobusser eller noget. Vi stod bare der – nok 20 mennesker – og gloede. Så fandt vi dog ud af at vi var ved Ørestaden, og kunne tage toget ind mod Hovedbanen, og Laura kunne tage en bus derfra og jeg kunne tage S-toget.

Men vi ringede så til Kim, og han sagde at der var strømsvigt mellem Bella Center og Vestamager. FEDT – at skrive det på hjemmesiden, og ikke lade nogle stå ude på de få stationer det drejede sig om, og informere folk om det. HMMM – er bare lidt pissed over det, og det skulle altså lige med her, men altså, vi kom hjem, og kl. blev nok 20 inden jeg nåede helt hjem.

Jeg var så træt og udmattet, har nemlig “frosset” hele ugen hjemme i vores lejlighed, nok fordi vi ikke har haft skruet helt op på 6 på radiatoren. Men altså, jeg gik bare omkuld kl. 21 allerede. Og sov til næste dag kl. 9. Det var veltrængt, men jeg vågnede op og stadig frøs, havde totalt meget hovedpine, og alt i alt følte jeg mig bare skidt tilpas. OG vi skulle have været til min Kære Mormors fødselsdag kl. 13.30.

Men jeg ringede og fortalte hvordan landet lå, og hun forstod godt at jeg ikke var oplagt til mange mennesker, men havde brug for at være derhjemme lidt i går.

Jeg lå så og hørte Mads & Monopolet på P3 indtil kl. 12, hvor jeg så stod op, drak 1L vand, for at få hovedpinen til at gå væk, og så fik jeg lidt mad, skruede helt op for alle 3 radiatorer. Og så godt med tøj på. Og så satte jeg mig foran PCén.

Det var dog først sent på aftenen, jeg fandt ud af at jeg gerne ville opdatere min http://www.risle.dk side, fordi jeg havde postet et indlæg inde i Shoppen på http://www.mingler.dk/ om mine bøger og DVD|VHS|CDér. Men uden billeder eller bagsidetekster. Derfor begyndte jeg i mit eget stille og roligt tempo at sætte scanne billeder, og skrive lidt tekster ind. Og stille og roligt, så havde jeg nået halvdelen af siden.

Så gik jeg sent i seng, men sov stadig kun til kl. 9 i morges.

Der begyndte jeg så at skrive resten af filmene ind. Og så har vi ellers bare ryddet op resten af dagen. Det har været rart nok. Men vi har bevidst også holdt nogle velfortjente pauser.

Bla. fik vi taget opvasken sammen – Kim vaskede og jeg tørrede. Og så har vi været på loftet med de 4 sommer dæk til bilen som har ligget i vores stue siden vi købte den d. 2. Januar, samt tagbagagebær og cykelholder. Så nu ser der allerede langt mere rummeligt ud i vores stue.

Nu skal vi have gjort det sidste, vi skal lige have spist noget mad, og så skal vi i krig igen, men der var lige tid til at opdatere.

Jeg har forresten jo fri Man-Ons i næste uge, så det er bare skønt. Der skal jeg også slappe godt og grundigt af, inden jeg starter rigtigt op på Torsdag d. 1. Februar. Og så nok også rydde lidt op i skuffer og skabe, utroligt der allerede trænger til det. Men mange ting har heller ikke fået en ordentlig plads endnu. Og det skal de have. Det er altid svært når man flytter i ny lejlighed synes jeg.

Nå men jeg vil smutte videre igen, og få lavet lidt.

Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

