Mandag d. 22. januar 2007


Det første jeg tænkte i morges da jeg vågnede, var at “Ihh det regner ikke – Jubiii” – grunden til at jeg vidste det, var fordi jeg ikke kunne høre det dryppede ned fra bygningens defekte tagrende.

Så vendte jeg mig om, for at kigge ud om solen så skinnede. Men ak nej, store snefnug dalede ned fra himlen. Skønt syn – ingen tvivl om det. Men jeg orkede bare ikke at skulle ud i det.

Hvor var det nemt da man gik hjemme, og bare kunne tænke – jeg bliver inde i dag *S*

Men altså, nu arbejder jeg, og må gøre min pligt, og tage på job. Og det gjorde jeg så. Jeg var faktisk gået forholdsvis okay tid i seng i går. Og vågnede vildt tidligt, og lå bare og hørte et vildt spændende lydbånd {Grønt Støv – af Sara Blædel}, som bare fangede mig vildt, så tænkte slet ikke over det moment, at jeg faktisk ikke havde sovet så vildt længe.

Men en god dag på jobbet, jeg tastede igen i dag, og det var egentligt rart bare at kunne sidde og slappe af, og lave det samme som jeg havde gjort de andre dage. Det skal jeg nok også i morgen, da de skal nå at blive færdig med de bogføringer der vedrøre det gamle år (2006). Men det jeg tastede i dag var d. 28/12, så jeg mangler endnu en vild dag, nemlig 29/12, og den er ret tyk den stak. Men det skal nok gå, jeg når det nok i løbet af i morgen eller torsdag.

Jeg har jo fri onsdag. og der skal jeg i DPC og først have samtale med Karin og bagefter Jakob. Det skal nok gå.

I går fik jeg en “uventet vasketid”, hvis man kan kalde det det. Nemlig Lene – min nabo, hun ringede og sagde hun ikke magtede hendes tur, og jeg fløj ned og vaskede hele 3 maskiner, det tog 3 timer i alt, og det var så skønt da det var ovre. Kl. var 19.55 og jeg gik direkte op og så “Forbrydelsen”. Som var ret god synes jeg, dog kan jeg snart ikke finde ud af hvem jeg tror, er morderen, fordi det er jo næppe altid den DE vil have man skal tro det er.

I lørdags var vi jo til min kusines fødselsdag, og det gik rigtigt godt, vi tog ud til min far og spiste rester. Og så kørte vi derned i hver sin bil kl. 19. Det var hyggeligt at være der, men det var ikke særligt mange jeg fik snakket med desværre. Men jeg havde en kanon hyggelig aften, som jeg havde forudset.

I næste weekend der holder min mormor fødselsdag. Der skal vi nok ud om lørdagen. Kim har dog ikke besluttet sig endnu, da han måske skal hjem og besøge en af hans kammerater. Men nu får vi se, jeg må ringe til mormor og sige vi bare ikke helt ved det endnu.

Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

