Hverdagen

Lørdag d. 20. Januar 2006 Kl. 14.37


I dag kl. 19 skal vi til fødselsdag hos min kusine Line, som fyldte 17 år i går. {Rigtigt meget tillykke søde}

Jeg glæder mig rigtigt meget til at se hele familien igen. Jeg har stort set ikke set dem siden julen nemlig.

Så det skal nok blive en rigtig hyggelig aften *S*

Vi tager hjem til min far et par timer før, og spiser aftensmad.

Lige nu render vi lidt rundt i lejligheden og rydder lidt op og sådan. Men jeg må ærligt indrømme at jeg har svært ved at tage mig sammen. Jeg skal også nå i bad, og skifte tøj. Og det jeg allermest har lyst til er at sidde her på nettet.

Kan godt mærke at efter jeg er startet på job i mandags, så savner jeg min computer, og nettet og ikke mindst http://www.mingler.dk

Mens nogle dage har jeg fået nok af computere, (arbejdsmæssigt – hehe) og vil bare slappe af, med en bog, film eller lignende, ja det svinger meget synes jeg.

Men i aften bliver hyggelig, det ved jeg på forhånd.

Knus fra Henriette

Skriv et svar

