Lørdag d. 13. Januar 2007 Kl. 19.22


UUUDDDDDSSSAAAAAAAAAAALLLLGGGG!!

Man ser det overalt, og i dag hoppede jeg så lidt med på bølgen.

Min mor og jeg tog ud til Rødovre centeret, og købte lidt her og der.

Bla. var vi i “Hunkemöller” og faktisk se på undertøj, men jeg fandt noget hjemme tøj til:

Bukser før pris: 129,95 kr.
Med 50 % rabat pris: 64,98 kr.

Top før pris: 89,95 kr.
Med 50 % rabat pris: 44,98 Kr.

I alt: 104,94

Hvilket jeg synes var vildt billigt.

Så var vi et smut i Magasin, hvor min mor fandt en skøn skøn “Pilgrim” halskæde, dog kan jeg ikke huske prisen, men den var heller ikke sat yderligere ned, den var bare SÅ flot til min mor, jeg håber hun bliver rigtigt glad for den.

Så gik vi lidt rundt og bare osede. Og fik også lidt at spise, og så skulle vi egentligt ikke have mere, men bare i Føtex og handle lidt madvarer.

Men ligesom vi kommer ind hænger der vinterjakker/vindjakker med udtageligt for, i form af en udtagelig fleecetrøje. Til den nette sum af 199 kr. (sat 50 kr. ned).

Omme på den anden side af stativet, fandt jeg en rigtig pyntet fleecetrøje, med glimmer og mønster på, den var dog ikke på udsalg, men kostede kun 149 kr. Så den kunne jeg heller ikke rigtigt stå for.

Men alt i alt har jeg brugt omkring 450 kr. og fået 4 stykker godt tøj, som jeg virkelig også manglede. Så man kan ikke just sige det var dyrt, ikke efter min mening.

Så alt i alt en god eftermiddag.

Kim har været oppe hos hans forældre i dag, eller han er der stadig, jeg håber han hygger sig. Jeg har lige set en film færdig som jeg var faldet i søvn til den anden aften. Sluttede lidt “brat”, men hva, det gør film nu engang ind imellem.

Noget der bekymre mig er dog hvordan jeg skal komme op på mandag. I dag satte jeg uret til kl. 8 og lå og trykkede hver 10. minut til kl. 10.20, ihhhh jeg kunne slet ikke komme op. Jeg fatter nada af det nye medicin jeg får. Det gør jeg virkelig ikke. Jeg burde sove mindre.

Knus fra
Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

