Hverdagen

Fredag d. 12. Januar 2007 Kl. 18.00


Har brugt hele dagen i dag, på at lave min tidligere privat hjemmeside om til en SHOP. Nu har jeg jo denne nye hjemmeside. Og jeg har lang tid tilbage, hvor jeg har betalt for mit gamle domæne:

http://www.risle.dk

Ikke fordi der er noget at finde der længere omkring mig som person. Det er alt sammen flytter herover, og mere vil komme til denne side med tiden.

Hvis du f.eks. har et banner, og vil omtales på min hjemmeside, (linker dog kun til folk jeg kender).

Så må du gerne kontakte mig, og så vil jeg ligge dit banner ind under links, med en beskrivelse af din HP.

Men nu har jeg så to sider stadig, selvom at jeg havde tænkt mig at skille mig af med Risle.dk

Der vil stadig findes de samme vare her på siden, i hvert fald indtil at der evt. ikke skulle være mere plads til billeder her på siden.

Domænet http://www.solsikkens-sang.dk/ har været nede i løbet af i dag fredag. Men jeg håber Kim kan hitte ud af at fikse det, da det er hos GratisDNS der muligvis har været en fejl i opsætningen.

/Henriette

Skriv et svar

