Onsdag d. 10. Januar 2007 Kl. 21.08


Sikke et smukt billede, til sådan en råkold Januar aften. Jeg sidder her og hundefryser, og vinden suser i træerne udenfor.

Jeg har nok at fortælle siden sidst, men altså, ja – hvor skal jeg starte.

Sidst jeg skrev, var vi jo i gang med at købe bil, og det er så gået helt i orden nu. Vi købte den d. 2. Januar, og den er super cool. Der var lidt småskavanker ved den, så vi fik et nedslag i prisen på 2.000 Kr. Som vi så bla. har brugt nu til at sætte nye viskere på foran og bagved. De LARMEDE konstant når man kørte, og ja – det har jo regnet siden vi købte den næsten, så det er faktisk ikke helt til at holde ud.

Kim fik delene hjem i går, og han siger han vil sætte dem på så snart vejret er bedre. Det skal lige siges at vi altså ikke har givet 2.000 kr. for 4 viskere, hehe – det er med motor og det hele som skulle skiftes, det blev 1.700 i alt ca. for begge dele.

Det er dyrt at have bil, ja, men det var også Kim som ikke kunne forlis sig med at der kun var båndoptager i den, OG at jeg havde i tidernes morgen slettet alle hans ROCK Kassettebånd, og optaget stille og Pop musik på *GGG*

Anyway, løsningen blev en ny radio/cd/mp3 afspiller. Hvor man selvfølgelig kan tage fronten af, så ingen gider stjæle den. Hurra for god musik, når man kører bil.

Jo, så til noget helt andet. Jeg var jo til jobsamtale her i mandags, og i går ringede de så og sagde at de gerne vil have mig. Det er hos en hjælpeorganisation, hvor jeg bla. skal lave noget med timesedler, bogføring, indtastning af bidrag mm. Alt sammen lyder rigtigt spændende. Og det som vi gør nu, hvor det er et flex-job det drejer sig om. Er, at vi tager 14 dage hvor jeg er der gratis på prøve, for at se om det er noget for begge parter, og så snakker vi fastansættelse i min. 6 mdr. derefter. Det er ikke en form for vikariat, men mere at de ikke ved om de evt. har brug for mere hjælp efter jeg har været der i 6 mdr. især når det gælder indbetalingerne. Hvilket jo ikke er skidt, det er jo rart at kære Hr. og Fru. Danmark indbetaler penge til hjælpeorganisationen, men spørgsmålet er om jeg og nogle andre kan klare den sag alene. Eller hvad der så skal ske?!?

Jow jow, så kom ikke her og sig der ikke sker noget lige for tiden.

Ud over det svinger humøret lidt for tiden, men det vil dem som kender mig IRL kende alt til. Det er bla. også årstiden som påvirker mig meget, plus et par andre problemer jeg har at slås med. Men nok om det.

2 Gode nyheder i denne omgang, så kan dagens dagbog vist ikke klare mere.

Jeg løber igen.

Knus fra
Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

