Mandag d. 1. Januar 2007 Kl. 18.30


Så blev det d. 1. Januar 2007. Vi er gået ind i et nyt år, men dagene er næsten det samme.

I går var vi jo hjemme hos min Far og holde nytår. Det var en skøn aften. Vi fik lidt god mad, hyggede med vin, øl og drinks.

Jeg fik chattet lidt med dem der nu var online, og min telefon glødede med søde og sjove sms’er hele aftenen.

Vi gik en tur kl. 24, og kiggede lige forbi Farmor & Farfar, de blev glade for at vi lige hilste på.

Bagefter gik vi hjem og så en utrolig god koncert. “Musik og bøgetræer” mener jeg den hed. 25 års hitsange, det varede fra kl. 1-3 i nat. Og så var vi trætte og gik til ro.

Jeg sov helt til kl. 12 i formiddags.

Kim, min far og min onkel (som har været mekaniker), tog ud for at kigge på en “Fiat Punto” som vi havde set på den blå avis. Kim har længe kigget efter en bil til os. Men mange har været solgt når han har ringet på dem. Og andre har der været småfejl på så vi ikke var interesseret alligevel.

Men i dag så han på en ude ved Roskilde. Og den faldt han for. (Jeg faldt for farven, som var blå – min yndlingsfarve – man er vel ikke en “dum kvinde” for ingenting, som intet ved om biler). Hehe.

I morgen skal vi ud og afslutte handlen, da vi ikke kunne hæve de mange penge i dag, derfor aftalte vi at vi hævede en “crosset” check til ham i morgen, og kom forbi ved 17.30 tiden.

Det bliver dog kun Kim og hans far der tager ud og henter den. Da jeg skal holde strikkeklub på samme tidspunkt. Men jeg glæder mig meget til at se den – jo jo.

Men rigtigt godt nytår til jer alle. Jeg er glad for jer som har fulgt med i det gamle år. Håber I stadig vil følge med i det nye år.

Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

