Lørdag d. 30. December 2006 Kl. 13.25


Sikke en skøn aften jeg havde I går, det var så hyggeligt at være hjemme hos min kusine og fejre hendes 20 års fødselsdag.

Vi skulle være der kl. 18.30, og der blev serveret mørbradgryde med ris til *mums* det smagte godt, det må jeg sige.

Vi var vel en 20 mennesker, og det var skønt at se mors side af familien igen, dem havde jeg nemlig ikke set siden d. 24/12.

Ellers havde min far og jeg travlt med at handle ind til nytåret I går eftermiddags, det gik fint. Men vi var godt nok i mange butikker, og til sidst måtte vi opgive at finde krudt nogle steder. Der var simpelthen udsolgt. Vi blev enige om at vi bare ser på det som alle andre fyrre af.

I dag er min far og Kim taget til Jyllinge, for at bytte min fasters bærbare computer. Den har det problem at den nemlig ikke kan spille de nyeste spil, og det irritere jo ungerne. Men om de kan få en ny og bedre mod at betale ekstra, det ved jeg ikke helt. Den de vil bytte har de jo haft i 2-3 mdr. og dvs. den ER jo brugt.

Men nu får vi se, de kommer vel snart hjem igen. Og så skal Kim og jeg hjem til min moster og supporte lidt med hendes PCér. Kim er vel ikke nørd for ingenting *Griner*

Så ja, afslapning, det har der ikke været meget af her på denne ferie hos min far, vi skulle bla. have nået en masse med hans frimærker, men vi har ikke nået en dyt. Vi har bare set familien og den slags.

Ja, sådan kan det jo gå.

Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

