Onsdag d. 27. December 2006 Kl. 19.18


Jeg lovede jo at reportere hvilke julegaver jeg havde fået. Så det vil jeg hermed gøre.

Mor & Far:
Dyne Sutsko, Trip-Trap Brødkurv, Pandora Armbånd, Computerhøjtalere. (Byttet til DVD Film, Da Vinci Mysteriet).

Farmor & Farfar:
Hjemmelavet hæklet pude i beige. 1 Pandora Vedhæng (I Love you).

Mormor:
2 Pandora Vedhæng (Vægt + Ananas). Samt to mellemled. (Vægt og mellemled byttet sammen med Kims armbånd til: Pandora Halskæde og to Klemmeled).

Kim:
Trådløs Telefon, Pandora Armbånd, med 4 Vedhæng (Evighed, Kærlighed, Vægt & Scorpion). (Armbånd byttet sammen med Mormors gave til: Pandora halskæde og 2 klemmeled).

Connie & Eli:
Computerhøjtalere, 3 Pandora vedhæng (Fisk, Thekande og Glasperle i blå).

Nasida:
Pandora Vedhæng (Med Snoninger, og lille perle der hænger ned. Pandora Armbånd. (Byttet til Vedhæng: Delfin & Kat).

Laura:
Fineline Tusser til at skrive med.

Lene:
Krakskort over København.

Danni, Lulu, Line & Fie:
Walkmann og Pandora vedhæng (Gennemsigtig grøn glasperle).

Line:
Rød toiletpung, 4 Body Shop produkter og billede af hende selv fra skolen.

Fie:
Lilla halskæde & armbånd. Blåt armbånd med skriften: Henry. CD: Danske Filmhits, 10 theposer med Lemon & Forest Fruit. Samt et billede af hende selv fra skolen.

Det var det hele, håber ikke jeg har glemt noget.

Altsammen kan ses på billedet ovenfor.

Håber i andre havde en god aften, og fik lige hvad i ønskede jer.

Julesmil fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Jul. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

