Jul

Lørdag d. 23. December 2006 Kl. 11.30


I morgen sker det så, den store dag er nær, og jeg glæder mig så meget. Men det har jeg vidst skrevet – ikke?

Jeg er taget ud til min far, og har sovet her i nat, og skal sove her i morgen også. Det var hyggeligt da han og Kims far kom samtidigt hjem for at hente os hver især I går, vi fik lige en kop kaffe, og byttede Julegaver.

Og så drog vi ellers hver til sit, vi fik alle ønsket hinanden en glædelig Jul, og så kørte vi hjemad.

Kim og jeg har nu i de 4 år vi har været kærester, ikke holdt Jul sammen endnu. Vi vil begge gerne være sammen med hver vores forældre.

Hvilket jeg også synes er helt okay, så længe vi ikke har børn.

Når vi får det en dag, så synes jeg vi skal holde på skift hos hver af dem. Mest også for deres skyld og sådan. De vil jo gerne se deres børnebørn også.

Noget der glæder mig ved denne Jul, er at selvom at mine forældre blev skilt i år, så holder min Farmand stadig sammen med min mors side af familien. Mest for min skyld, fordi det betyder meget for mig.

Men altså, han har også været en del af min mors familie, i snart 30 år, så hvorfor skulle de afvise ham, bare fordi de er blevet skilt og min mor har fået en ny kæreste.

Han kommer dog ikke juleaften, de holder hvert for sig, men ses senere på aftenen. Men han skulle have været hjertelig velkommen ud fra mit hjerte. Det er nemlig en super sød kæreste min mor har fundet sig *Smiler*

Men altså, jeg vil løbe igen. Skal hjem og bytte Julegaver hos min farmor i dag, og så skal vi ud og køre en tur bagefter mig og min far.

Glædelig “For” Jul til i morgen.

Knus fra Henriette

Skriv et svar

