Jul

Torsdag d. 21. December 2006 Kl. 14.25


Så er der kun 3 dage til jul. Og i morgen allerede bliver jeg hentet af min far, og jeg glæder mig som et lille barn til at holde jul sammen med min familie.

Dog er der sket noget som kan ændre julen totalt i min fars familie, men det vil jeg ikke komme mere ind på her.

I dag har jeg været sammen med min veninde Laura for at bytte julegaver. Vi sad og hyggede os lidt sammen i 2 timer, og så gik vi en tur ned i byen for at kigge på “kålhoveddukker”, men Laura endte ikke med at købe nogen. Så var vi et smut på biblioteket, og der hilste jeg lige på Anna, og fik ønsket hende en god Jul.

Bagefter gik vi ind i JYSK for at se på juleting, men det var altså kun de sørgelige rester der var tilbage der, æv bæv.

Bagefter gik vi i Føtex og der købte Laura nogle sandwich som hun skulle op til Harald med. Han laver noget i hans søns lejlighed nemlig.

Jeg gik så i føtex for lige at handle lidt ind, og der var bare ingen vogne, ingen kurve. Rigtigt typisk julehalløj. HMRF!!!! Men jeg fandt en kurv inde i butikken, og så fik jeg handlet det vigtigste til de næste 2 dage.

Om lidt vil jeg sætte mig og pakke de sidste julegaver ind, der mangler jeg stadig nogle af de hjemmelavede, så det  må jeg lige se at få gjort, inden at min far henter mig i morgen.

Men denne hjemmeside kribler også bare i mine fingre, for at blive lavet mere på.

F.eks. se lige alt det som jeg har lagt ind på nogle undersider som alle starter med SHOP.

Se lige dagens billede, det er fra mig til Jer.

/Henriette

Skriv et svar

