~ Søndag d. 22. Oktober 2006 ~ Kl. 14.45 ~ Min Føsda I dag ~


 I dag er dagen så nået, hvor jeg fylder 28 år. Jeg er ikke super på toppen, pga. noget mave influenza, men jeg klare mig da. Men helt noget vildt bliver det ikke til. Vi skulle have været ude og spise Kim, og mine forældre, men det er aflyst, da jeg ikke tror på at min lille mave kan tåle stegt flæsk.

 I stedet har Kim, og min far og hans far, pillet skabet ned i soveværelset og sat det op ovre i den nye lejlighed. Vi ligger jo midt i en flytning, og det har ikke hjulpet særligt godt på min samvittighed, at jeg bare har ligget med maveondt nu i 14 dage. Men jeg håber snart at komme på højkant igen. I hvert fald går jeg til lægen igen i morgen hvis det ikke er helt ovre der. Fordi det kan altså ikke passe at man kan have så ondt så længe, og så voldsomt.

 I stedet i dag, kommer min mor senere, og min far har købt kage med, og så laver vi noget kaffe og the, og hygger os i aften.

 Af Kim har jeg fået en super fed gave, nemlig en personlig super shoppetur på strøget, eller hvor jeg gerne vil hen. Kan man ønske sig mere *Smiler*

 Jeg har ikke fået nogle gaver ellers, men søde msn og sms beskeder er det blevet til hele dagen lang.

 Dette bliver kun et kort indlæg, da jeg må ind og hvile mig lidt igen.

 Fødselsdagsknus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

