Bøger & Film

~ Fredag d. 18. August 2006 ~ Kl. 12. 28 ~ Chat Med ”Glaspigens” Forfatter I går ~


 Det var en storslået dag i går, via min bogklub på Mingler.dk – har jeg fået kontakt til en af de forfattere til disse to mdr´s bøger.

 Det drejer sig om Karin Dyrh som er den ene af de to forfattere til ”Glaspigen” i går var der chat med begge forfattere, den anden hedder Marianne Holmen.

 Det var utroligt interessant, godt nok skulle man tilmelde sig ”Bognørdernes Paradis” på MSN Groups. Men det gjorde jeg fluks i går, efter Maria fra ”Bognørdernes Paradis” havde gjort opmærksom på det, i min Bogklub på Mingler.dk.

 Det var skønt at kunne stille alle de ubesvarede spørgsmål, man kunne have haft i forbindelse med at man læste bogen, og for at komme med et kort resume, så handler bogen om ”Ida” (Karins Kaldenavn i bogen), som har ondt i sjælen, og skærer sig, pga. hun har været udsat for vedvarende Incest af sin far.

 Jeg og de andre 4-5 chattere, havde nogle gode men konkrete spørgsmål, at stille begge forfattere, som var på chatten i går aftes.

 Jeg havde mailet lidt kort med Karin forinden, men havde ikke følt for at stille alle de mange spørgsmål, så pressede sig på.

 Det gør det jo tit, især når man har læst en biografi, så tænker jeg tit når bogen slutter. Æv, hvorfor fik jeg ikke svar på det, eller det?!? Men det fik jeg i går. Og ja, jeg kun anbefale andre at melde sig ind i ”Bognørdenes Paradis” på MSN Grupups, som snart får sit eget domæne: http://www.bogmani.dk – Eller min gruppe på Mingler.dk – Bogklubben. Der kan man få meget god inspiration, hvis man elsker at læse bøger ligesom mig.

 Men en god oplevelse i går. Altid værd at overveje igen, næste gang der er chat på siden.

 Knus fra Risle

Skriv et svar

