~ Onsdag d. 9. August 2006 ~ Kl. 17.56 ~ Sightseeingtur & Nye Løbesko ~


 I dag har jeg fri, det har jeg jo hver onsdag, har sovet længe – i hvert fald en halv time længere end normalt, men bare skønt at uret ikke vækkede mig. Jeg har brugt dagen til at være lidt på nettet, og så ellers se lidt tv.

 Da Kim kom hjem ved 2 tiden, der ville han gerne ind til Købemagergade i Kbh. hvor der lå en ”Stadium butik”, hvor han havde set nogle løbesko til 250 kr. Det var jo billigt, og vi er lidt på r….!!! i denne måned, så derfor var det skønt vi kunne finde nogle så billigt, og nu stod det jo på hjemmesiden, så vi kørte ind og spiste først lidt mad på kineseren som vi så godt kan lide.

 Og så gik turen til ”Stadium”, men det de reklamerede for på deres hjemmeside, var ikke hvad de havde i butikkerne. Så vi fandt et andet par – sat ned fra 900 kr. til 700 kr. og så til halv prise, ergo – 350 Kr. parret. Det kunne vi så godt også lige leve med, så derfor købte vi dem, og de var det første sted vi kiggede, og det første par vi prøvede hver, men de sad bare perfekt, så der var intet at rafle om.

 Grunden til købt vil I måske også gerne høre. Ja, det er som sagt sådan at vi vil begynde at gå/løbe sammen rundt om Damhussøen og engen. Og dertil skulle man gerne have nogle ordentlige sko. Kim har planer om et rygestop, målet er der, men han er bange for at tage på af det, derfor skal det kombineres med motion og sund kost. Så det står den så på igen, fra ja – snart af.

 Han har masser af rygestop-plaster liggende i skuffen, og det hjalp ham da han prøvede at holde op i Januar, det holdt en mdr. men det var også svært, da han var indlagt på det tidspunkt. Men nu er alle motiverne for at holde op igen, og jeg må indrømme – røgen genere også mig temmelig meget, jeg er jo inkarneret ikkeryger. Så ja, jeg ville synes det var en drøm ikke altid skulle blive generet at hans røg herhjemme, og ikke mindst det at han ALTID liiiiiige skal have en smøg, før vi skal noget, dit og dat og her og der og alle vegne, det er til at brække sig over.

 Jeg vil nu ikke sige jeg har noget som sådan imod rygere, men folk som Kim der kan kvæle 30-40 stykker ned hver dag, puha, det er hårdt for mig at vær passiv-ryger til det. Så KÆMP Skat, du kan godt, hvis du virkelig ønsker det.

 Men da vi så skulle hjem fra byen af, kørte vi lige et smut forbi ”Langelinie” du ved ude ved den lille havfrue, der lå et KÆMPE skib i havn, så der var godt med turister derude for at se det. Ja, det var koloenormt, så hvis du har tid, så kig ud forbi, det var ret flot.

 Kim havde nemlig købt et bælte derude, som var knækket på under 2 mdr. så der fik han pengene igen, og så skulle vi ellers bare HJEM!!! Men Kim glemte at dreje af lige efter Østerport station, og vi fortsatte ligeud et godt stykke vej, pludselig så vi den ene s-togs station efter den anden og jeg tænkte hele tiden, hmmm…… det havde nok været hurtigere at tage toget hjem, da der var kø alle vegne.

 Vi fik set: Østerport Station, HELE Østerbrogade, Svanemøllen station, Hellerup Station, Strandvejen (både den forkerte retning, fordi Kim ikke troede på mig) Og den rigtige retning som var hjem, Laura´s gamle hus, Emdrup station, og til sidst, var vi på vej hjemad. Got damit, jeg havde ondt i en hvis R..!!! Så det var godt at komme hjem og sidde blødt, efter at have siddet bag på Kims MC *GGGG*

 Så ja, lidt af en stressende dag, til trods for jeg havde planlagt at se tv, hele dagen og lave ingenting, og jeg fik ikke engang handlet ind, det må jeg se at få gjort i morgen engang.

 Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

