Hverdagen

~ Tirsdag d. 8. August 2006 ~ Kl. 16.12 ~ Værelse Udlejes ~


Min far nu gerne udleje et værelse i en del af hans hus. Værelset er 15 kvm. Med eget toilet og bad. Adgang til køkken, som I skal deles om.

Prisen er 2.500 Kr. om måneden.

Beliggenheden er som følger:

By: 2640 Hedehusene
7 Km fra Roskilde
25 Km fra København

Regionaltog 2 gange i timen fra Hedehusene Station i begge retninger, det tager ca. 30 min at komme til København med toget. 10 min til Roskilde. Toget standser bla. også på Trekroner, så en RUC studerende ville være ideelt evt. Men andre må også gerne søge om værelset.

(5 min. Gå gang fra Hedehusene station)

 Skriv dit navn, tlf. og e-mail adresse, og jeg vil formidle det videre til min far, som vi behandle ansøgningerne.

 Mvh. Risle

Skriv et svar

