~ Torsdag d. 27. Juli 2006 ~ Kl. 9.12 ~ Set På Ny Lejlighed ~


 I går var vi oppe og se på en ny lejlighed, den ligger i opgangen ved siden af os, og oppe på 2. sal over Lene som jo lige er flyttet ned i stuen til højre.

 Vi skulle op og se den kl. 19, den var rigtig flot, og et skønt køkken, med masser af hårde hvidevarer, som f.eks. opvaskemaskine (Jubiihuuu), og ellers nogle flotte værelser, og de gav os en helt ny ide, at have soveværelse i det ene lille værelse, og så kontor og tøjskabe inde i det store værelse. Og så er der en stue, så det er en lille 3 værelses. På 10 kvm mere end vores nemlig 63 kvm. Men det giver et helt ekstra værelse, og en større gang, hvor man kan sætte en reol op også. Så man har mere hyldeplads. Det så ikke engang klodset ud at de havde et pænt reolsystem ude i gangen.

 Inde i det store værelse, havde de 2 store skriveborde. Det kunne jeg altså også godt tænke mig, det ville være rart med et skrivebord hver. Så jeg også havde et sted at skrive breve, og så mere rummelighed når man sidder ved computeren.

 Ja, som i kan høre, indretter jeg den allerede i mine tanker.

 Men men men – vi skal jo først finde ud af om vi kan sidde i den, med lån og det hele. (plus vi skal se om vi har ancinitet nok til at få den). Det er nok omkring 250.000 kr. vi skal låne, plus vi jo har lånet lidt over 100.000 kr. til Kims MC, som også skal være med i lånet. Så det ligesom er samlet.

 Og så vil Kim gerne prøve at finde en bank der har renteloft, og det vil jeg også gerne, så vi ikke lige pludselig sidder med en rente vi ikke kan betale.

 Så lige nu glæder jeg mig egentlig til at komme hjem fra skole, og regne lidt på det. Fordi jeg nåede det ikke i morges, selvom at jeg var vågen tidligt, men jeg lå længe i sengen og bare slappede af, det havde jeg brug for. Jeg havde nemlig svært ved at sove i går. Men rart at være frisk nu igen. Har det bare varmt her i skolen ;-(

 /Risle

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

