~ Onsdag d. 26. Juli 2006 ~ Kl. 15.16 ~ Vaskedag ~


 Puha, efter man kommer hjem fra ferie, er der ikke noget værre end man ikke har noget rent tøj at tage på, og den første vasketid jeg kunne få, var så i dag – faktisk fra 14-17, men jeg snød lidt og gik ned og tog ”klat-vasken” hvor alle kan vaske fra 13-14, og nåede skam alle mine 3 X 10 Kg´s maskiner vasketøj på 3 timer. Vask og tørretumbling. Puha, jeg er godt kvæstet nu, og trænger bare til et KOLDT bad, ikke varmt, det er det sku for varmt til i denne hede.

 Senere kan det være vi tager op i værestedet ”Pinta” – jeg har jo det tørklæde der jeg skulle aflevere deroppe, hun skal jo bruge det lørdag. Ellers må jeg køre derop i morgen efter skole.

 Jeg må indrømme at mine høje intentioner om at nå så meget i dag, efter jeg havde vasket, er gået lidt i dvale. Da jeg er godt træt, og her er også ”kun” 30 grader inde og hele 33 grader ude, så hvor kan man lige holde ud at være henne *GGG*

 /Risle

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

