Hverdagen

~ Tirsdag d. 25. Juli 2006 ~ Kl. 20.37 ~ 16.000 Skridt i dag ~


 I dag har jeg gået 16.000 skridt, først gik jeg en tur med skolen fra skolen ved Ellebjerg station, og over i Valby parken, der fik vi lidt køligt og drikke, og skulle egentligt have spillet ”Kubb” alle sammen, men ingen orkede noget i denne sommervarme. Så i stedet sad vi bare og snakkede lidt, og drak nogle kold isvand. Så sad vi der i 1½ time, og så gik vi hjemad igen, mange af de andre var på cykel, men jeg og en anden fra skolen gik tilbage til skolen.

 Da jeg kom hjem, sad jeg lidt foran computeren, og så ringede mor for at høre om vi skulle lave 3D kort sammen i dag, og det kunne vi da godt. Der havde jeg allerede ”optjent” 6.000 af mine daglige 10.000 skridt.

 Mor kom så kl. 15.30 ca. og så foreslog hun at vi gik en god rask tur i det gode sommervejr. Det synes jeg lød helt vildt godt, fordi jeg havde også sådan brug for at komme ud og røre mig lidt mere, efter en hel uge bag på en MC. Og ingen sådan videre motion.

 Vi gik så lidt rundt i byen, og mor fandt bla. en haveparasol til hendes nye altan, og den måtte vi bare have med hjem på hjemvejen. Så gik vi ned til Damhussøen, og fik en meget fedtfattig solero med 0% fedt. *mumZ*

 Så gik turen hjemad igen, og så købte vi så den parasol, og da vi kom forbi slagteren, foreslog mor at vi købte ind til at grille lidt sammen, så vi købte Kalkun-grillspyd, og ostepølser med soltørrede tomater. (IGEN *mumZ*)

 Så da vi kom hjem, sagde mor: ”Hvorfor invitere du ikke Lene på mad?” Og det gjorde vi så, og det blev hun ovenud lykkelig for, OG så donerede hun det vigtigste til en grillfest (som vi havde glemt) nemlig hvidløgsbrødet *SSS*

 Nå men tilbage til det med skridtene, da vi kom hjem stod den på 8.900 skridt min, og nu er jeg næsten nået de 10.000 inden jeg skal til og i seng om lidt.

 Så alt i alt, en rask gåtur i dag, jeg glemte dog at se hvor mange KM det er i alt, men mener jeg går 6 km, på 10.000 skridt. Så det kan man da også kalde lidt af en tur.

 Husk nu at læse mine andre 2 indlæg også fra i dag af.

 Knus fra Risle

Skriv et svar

