~ Søndag d. 9. Juli 2006 ~ Rengøringstornadoen ~


 I dag har jeg været rigtig effektiv, jeg vågnede tidligt, Hoff havde sovet hos hans forældre, fordi han først kørte sent derop i går.

 Jeg sad lidt og slappede af, men så tog fanden ved mig, jeg gik i krig med at støvsuge, og fandt ud af at jeg trængte til at få skiftet pose – godt så – det fik jeg så gjort, og hold da op en forskel man kunne mærke. Så en rigtig grundig støvsugning. Og så ellers i gang med det køkken der har plaget mig i noget tid nu. Jeg gik i gang med først at tage opvasken, så tørre bordene af. Så fik gulvet en tur, og da jeg var ”dernede” tog jeg ovnen med (som så ud af H til, efter et stegt kylling forsøg – Hehe).

 Så tog jeg den lille fryser ud af hullet den står i, og fik vasket gulvet under der, (Tror aldrig den har været ude i de 5 år jeg har boet her, så det var veltrængt). Til sidst så tog jeg og kogte noget vand og tømte fryseren, og satte det kogende vand ind der, så den kunne afrime. Køleskabet blev også tømt og gjort rent fra top til bund. OG så var det tid til en slapper. Det gjorde jeg også lidt indimellem fryseren tø osv. Og Laura var så sød at holde mig med selskab.

 I aften har vi bare set film, og det skal vi nok igen senere. Jeg er godt ør efter dagens strabadser, men hold op hvor er det skønt når det er overstået *Blink*

 /Risle

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

