~ Mandag d. 3. Juli 2006 ~ Kl. 10.27 ~ Snak Med Gamle Skoleveninder ~


Siden sidste uge, er der sket følgende. Mandag var jeg en tur nede i Føtex om aftenen, mest fordi jeg havde nogle biblioteksbøger der bare skulle afleveres om tirsdagen, og jeg gad ikke slæbe dem med i skole. Så kørte jeg også lige en tur i Føtex og shoppede. Bla. Fandt jeg noget jeg allerede holder meget af, nemlig en The-æske i Træ og med flot stof indeni. Dog blev den købt uden the, men de havde the på tilbud, 2 æsker for 32 kr. med blandet poser. Så fik jeg en med frugtthe og en med de klassiske (Earl Gray, Lady The, Grøn the mm.) Ud over det købte jeg nogle leggins, til at have indenunder en kjole f.eks. Og så handlede jeg også lige ind.

Tirsdag efter jeg havde skrevet dagbog, skulle vi ud og gå en tur med skolen, vi gik over i Valbyparken, det var vildt hyggeligt, og jeg havde f.eks. aldrig været der, og det var super flot det sted, og så lå det helt ud til havet. (Det vidste jeg f.eks. ikke). Vi gik næsten 10.000 skridt. Senere kørte jeg op i Pinta, og der var møde, og senere var der åbent om aftenen, så vi blev der helt til kl. 20.30. Det var vildt hyggeligt, det var første gang de havde aftenåbent. Og det har de nu fremover hver tirsdag, onsdag og torsdag. Deres hjemmeside er: http://www.pinta.dk vis nogen skulle være interesseret. Det er for alle sindslidende, og ligger i Vanløse (København). De andre dage har de åbent 10-17, og så tirs, ons, tors 10-21.

Onsdag havde jeg sovet vildt skidt, så jeg aflyste min aftale med Nadia, vi skulle have været ude og gå en lang tur, men det blev ikke til noget desværre. I stedet havde jeg en slapper dag derhjemme, det samme havde jeg Torsdag/ Fredag, hvor jeg simpelthen ikke kunne falde i søvn om aftenen, og så sov jeg på sofaen (Igen), så jeg måtte melde mig syg i skolen, Ihh hvor jeg hader det efterhånden, det at jeg ikke kan sove ordentligt, fordi jeg vil så gerne kunne passe min skole, og det kan jeg ikke, når jeg har ligget vågen den halve nat. Æv Æv. Men jeg håber snart Kim finder ud af noget med den forbandede snorken, det er slet ikke til at holde ud nemlig.

Fredag aften, fik jeg ringet til to gamle skoleveninder. Nogle fra HG03 på Roskilde Handelsskole. Cille havde foreslået at i mødtes om fredagen, og der kunne jeg ikke, så jeg ringede i stedet til hende, og hun sagde at det var blevet lavet om til en dag i August. Hun foreslog mig, at jeg prøvede at opsøge Birgit, og det var egentligt ikke så svært, eftersom hun havde en meget specielt efternavn 😉 Det var vildt skønt at høre deres stemmer igen, og vi fik en sludder for en sladder. De havde begge to fået børn, den ene 2 og den anden 3. Og de blev også vildt glade for at høre fra mig igen, det bliver så fedt at vi er en 6-7 stykker fra klassen, som vil mødes til August, det er nemlig også i år 10 år siden jeg gik ud af Handelsskolen.

Lørdag der fik vi ordnet en hulens masse derhjemme, nemlig, ordnet alle de vigtige papirer, sat i mapper, plus kvitteringer blev også sat på plads. Senere formaterede Kim min computer (de havde den ikke været nu i ca. 2 år), og jeg fik lidt nye stumper i, juuuubiihuuuu…… Den kører som en drøm nu, og det er bare skønt.

Senere på lørdagen, kl. 20 ca, kørte vi en tur op ad strandvejen, op til en havn, og satte os på molen og tog en masse billeder af solnedgangen og hinanden. Senere kørte vi ned og fik en frugt is, det smagte bare MumZ.

Søndag gik vi ud i haven, og satte os og læste lidt. Jeg er jo gået i gang med “Glaspigen” som er vildt god, vi læser den via “Bogklubben på Mingler”. Vi skal også læse “Lev Livet Langsomt” den tror jeg også er god, men den skal lige komme hjem fra biblioteket.

Senere kørte vi ud til Kims søster, de var ude i kolonihaven, og det var vildt hyggeligt at være derude.

I dag er jeg så i skole, og selvom at det var vildt svært at komme op i morges, var jeg her alligevel ved 10 tiden, droppede motionen, og gik direkte til EDB. Det skal vi have resten af dagen.

I morgen skal vi på tur, Kanalrundfart + “Exit” (Kunstakadamiets afgangsudstilling), det glæder jeg mig meget til, jeg skal i hvert fald have sommertøj på, det bliver vildt hyggeligt, det er jeg sikker på.

/Risle

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

