Hverdagen

~ Tirsdag d. 13. Juni 2006 ~ kl. 11.21 ~ Nyt beige design ~


Hva synes i læsere om det nye design? Jeg er selv godt tilfreds. Jeg har brugt et par uger på at lave det ude på skolen (Reva-Center). Nu fik jeg det med hjem, og uploaded det, og nu er jeg nysgerrig over hvad i andre synes om det?

Hvilke farver ser du? Brune? Beige? Eller noget helt 3.? I husker vel da jeg havde det mørkerøde, og nogen sagde det var meget brunt? Så nu vil jeg gerne høre hvad i synes om dette design?

Her er den meget base i det, eller meget svag brun.

Jeg har ikke lavet så meget om på siderne, slettet lidt, men ellers ryddet op i 3D kort. Se evt. opslagstavlen.

Knus fra Henriette

Skriv et svar

