Hverdagen

~ Mandag d. 29. Maj 2006 ~ kl. 11.14 ~ Ugerne Der Gak ~


Ja, bagud igen, men vil lige komme med en kort opdatering, ang. De sidste 14 dage.

Tirsdag for 14 dage siden, fik Kim så sin nye MC – en Suzuki som er større end den vi har nu, og den er blank sort, og utrolig fed, den køre også godt. Men jeg har besluttet at jeg ikke vil køre på den, den er simpelthen for stor for mig,, den jeg har så nu fået Kims gamle MC, og så sælger vi Geelyen, fordi vi ikke kan have 3 MC´er. Sanne var der om eftermiddagen tirsdag og lave sit sjal færdigt, det var ret hygsomt, og så var det klar til at hun kunne have det på til Pinta festen om fredagen.

Onsdag havde jeg en totalt sumper dag, kunne slet ikke tage mig sammen til noget (sover dårligt for tiden – igen), så jeg aflyste kost og motion, og også lægen om eftermiddagen, kl. 18 da jeg var mere udhvilet, kørte vi ud til Kims søster og grillede til aftensmad, hele svigermekanikken var der, og det var rigtigt hyggeligt, og vi var tidligt hjemme igen.

Torsdag havde jeg sovet skidt igen, så ringede og meldte mig syg, og så sov jeg lige 2½ time længere, puha, det hjalp. Også selvom at jeg havde kommet tidligt i seng. Senere på dagen vaskede jeg. Og ellers så jeg bare en masse film, som jeg vil sælge på loppemarked, vil ikke have mange af mine DVDér og VHS længere, så hvis du er interesseret, kan du maile mig eller skrive på MSN eller i kommentarfunktionen, så mailer jeg dig en liste så du kan se hvilke det drejer sig om.

Fredag var jeg så i skole, og senere var der fest i Pinta, Kim spilleder i bandet, sammen med Carsten (Også guitarist) og Sanne og Maria som stod for sang. Det var vildt fedt, og det blev optager på video også. Alt i alt en rigtig fed fest.

Lørdag slappede vi vidst bare af, kan ikke huske hvad vi lavede.

Søndag var vi med Far inde og se “Da Vinci Mysteriet” i Imperial – det var en rigtig fed oplevelse, også selvom at vores billetter var forsvundet, men blev genfundet, og vi kom derind alligevel 😉 Far kørte så med hjem, og hjalp med at sætte de sidste hylder op inde i soveværelset, i vores nye skab.

Mandag var jeg syg fra skole, igen havde jeg sovet dårligt, slappede af nogle timer, med lidt ekstra søvn, og så ellers bare en rigtig sumper dag. Foran kuk-kassen

Tirsdag, var vi på tur med skolen, vi var på “Rosenborg Slot” – og det var faktisk ret interessant. Om aftenen var jeg ude ved Maria fra strikkeklubben, som bor ude i Tåstrup. Jeg tog MCén derud, og det var kun os to der kom, så vi lavede mad sammen og det var kanon hyggeligt, og Maria, fik supershoppet strikkepinde af mig, som jo stadig går til velgørenhed. (er der slet ingen af mine læsere der mangler strikkepinde, til kun 10 kr. sættet, der er også rundpinde og hæklenåle til samme pris).

Onsdag tog jeg så i Kost og motion, senere tog Sandra med hjem, og vi lavede aftensmad sammen, og Asger kom så senere, og vi spiste sammen alle 4.

Torsdag var jeg til loppemarked med Laura på Bellahøj, vi var heldige det ikke regnede mens vi var der, men da jeg kom ind af døren, så stod det fuldstændigt åbent med regn ned fra himlen. Heldige mig.

Lørdag var vi ude ved Farmor & Farfar og hygge os, far og Nasida og ungerne kom også, det var mit initiativ, og det var ret hygsomt.
Vi sov så hos far, og var der søndag til kl. 12, far og jeg ordnede lidt frimærker som vi skulle sælge til loppemarkedet. Og så kørte vi ellers bare hjem. Slappede af derhjemme, og så film igen.

/Risle

Skriv et svar

