Hverdagen

~ Søndag d. 14. Maj 2006 ~ Kl. 15.44 ~ Mors Dag ~


 I dag er det mors dag, og jeg har fejret min mor med hele 2 gaver, et smykkeskrin i lædder som jeg var så heldig at få det sidste af i Føtex i denne uge. Og 2 Rosendahl kværne. Hun blev rigtig glad for gaverne, så det var bare heldigt. Min mor er den aller bedste i hele verden, men det ved hun godt *Blilnk*

 Nå men jeg har ikke skrevet i de sidste 9 dage, så dem vil jeg lige skrive lidt om her. Hele sidste weekend siden jeg skrev fredag, gik med at flytte for min mor, lidt ad gangen, faktisk var det kun skabet vi fik kørelejlighed til, ellers pakkede vi bare lidt kasser, og kørte herop ad gangen, og satte på plads i de nye møbler med det samme. Så var det gjort. Ikke noget med et uoverskueligt stort rum, med 100 flyttekasser. Jubiii…. For at vi ikke havde det.

 Søndag var jeg dog lige til 2 loppemarkeder, og fandt en masse guf, bla. En masse bøger, som min mor hamstrede et par stykker af, nogle film til mig selv, og sådan. En rigtig god dag, i det ellers så udmærkede vejr det har været hele ugen, fordi det må jeg da også lige nævne.

 Mandag var jeg i skole, og på vejen hjem der købte jeg så mors dags gaven, og senere tror jeg nok jeg var oppe i Pinta. Kim skal jo være med i bandet deroppe, så han øver og øver hver dag efter arbejde og også her i weekenderne, de skal spille til Pinta festen d. 19. Maj.

 Og alle er velkomne, især psykisk syge, så hvis nogen af mine venner læser dette og kunne tænke sig at være med til grillfest, så skriv til mig, så kan jeg købe billet for 50 kr. det er lammekød vi skal grille, og så vil der være musik og sådan. Rigtigt hyggeligt, jeg glæder mig i hvert fald helt vildt.

 Tirsdag, igen i skole, hjem og slappe af med Disney film, som jeg havde købt på loppemarked, Løvernes Konge. Og så senere på aftenen der holdt jeg strikkeaften for alle strikketøzzerne. Vi er 5 men det var kun 2 der kom ud over mig, men det er også rart nok. Vi hyggede os gevaldigt, og stakkels mig som havde glemt at købe lidt guf, blev reddet på målstregen af Maria, som havde kanelgifler med *Tak Maria – Blink*

 Onsdag havde jeg fri fra skole, der pakkede jeg QXL varer hele formiddagen, da de var udløbet søndag, og nu skulle sendes. I kost og motion fra 13-15, og om aftenen tror jeg bare jeg slappede af.

 Torsdag skulle jeg så i skole igen, og efter skole var vi i banken og skrive under på et lån til Kims nye MC. Han får den på tirsdag vidst nok, så det bliver rigtigt spændende.

 Så ræsede jeg hjem fra FRB. På cykel, for at nå at være hjemme til at Karin fra DPC kom og hentede alle Kims malerier, fordi han skulle udstille oppe i Distriktscenteret. Senere på aftenen, tog vi med nogle fra Sankt Hans i byen inde i KBH. Vi mødtes ude hos en som Lea kendte, og derefter tog vi på ”The Rock” som var dødsmetal, og selv Kim kunne ikke holde det ud, så det blev ikke til noget, vi tog så en taxi videre ind til ”Rust” som ligger på Nørrebro. Og der var vi heller ikke længe, og var hjemme allerede kl. 2 om natten, sov så til kl. 14 næste dag. Snooooooooork.

 Fredag havde vi fri, og det var fint, fordi jeg var godt træt, Kim var som sædvanligt ude og øve. Og jeg stenede Disney film hele dagen. Har købt en hele del på loppemarked, fik et flip nemlig.

 I går lørdag var jeg så ude hos min farmor hele dagen. Jeg blev hentet af min far ved 11 tiden. Så var jeg derhjemme indtil kl. 13, hvor jeg blev sat af nede ved farmor. Hele min mors side af familien (inkl. min far) skulle til Konfirmation hos min mors fætter´s søn i Hillerød. Så det var fint jeg kunne være hos Farmor, fordi jeg ville ikke bare kede mig derhjemme, mens Kim IGEN var oppe og øve i Pinta *GGG*

 Vi skulle så lave en hæklet larve, som nu er til salg, men det er meget godt at have en på lager, så vi har gjort klar til at lave endnu en. Så sig til hvis du kunne tænke dig at se et billede af den *Smiler*

 Så fik jeg sorteret alle farmors strikkepinde, og ligesom larven, så vil alle penge gå til Terre des hommes, som hjælper fattige børn i Indien, så mangler du strikkepinde, så sig endelig til 😉 *Smiler Sødt*

 Senere på aftenen i går, blev vi inviteret ud til min farmors lillebror og kone. De havde fået et godt tilbud på nogle hornfisk, og det fik vi sammen med kartofler og persillesovs, MUMS hvor det smagte.

 Så kørte vi hjem og jeg sov hos farmor, og så i dag sorterede vi de sidste strikkepinde (rundpinde) færdigt, og så kom mor og hentede mig, og vi var lige nede og handle lidt ind. Og så hjem og åbne mors dags gaven, og så gik vi et smut op til Mormor som jo også skulle have sin mors dags blomst. Der blev vi så en times tid, og så kørte jeg hjem og hentede min far hjemme hos ham selv.

 Vi kørte så lige ned til min moster og hentede min nye computer, som jeg køber af min kusine, og så skal mormor (JA SKU – du læste ret, min kære mormor) have min computer, Hehe, det bliver sjovt at se hende at lære sådan en at kende, hun kender INTET til computere. Hun er 67 år.

 Nå, men nu er weekenden snart slut, og jeg skal snart hjem ude fra mine forældre af. Og jeg glæder mig lidt til at komme hjem igen, det er hårdt at være af sted hver weekend, men jeg nyder det jo også, især når jeg har jordens sødeste familie herude i Hedehusene.

 1000 Knus fra Risle

Skriv et svar

