~ Fredag d. 5. Maj 2006 ~ Kl. 21.58 ~ 33 Km´s Cykeltur & En Flytning ~


Sikke dog vejret bare har været skønt i dag, og i går, og de lover fint vejr helt frem til tirsdag. Derfor benyttede jeg lejligheden til at lufte min cykel, med ny cykelcomputer i dag.

Først kørte jeg ind til min tandlæge som ligger inde ved Kgs. Nytorv (8km´s tur), senere skulle jeg ud og bowle (det gav også lidt motion *Blink*), der cyklede jeg til Valby, for at være. Og der var yderligere 6 km. (Nu 14 km), så overraskede jeg mine forældre, og cyklede hele vejen til Hedehusene nær Roskilde, hvor der var yderligere 19 Km (Nu 33 Km i alt).

Jeg havde ringet på forhånd og sagt jeg tog toget, men ringede så da jeg nærmede mig Hedehusene, og så spurgte om de var i mors lejlighed eller fars hus. De var så i lejligheden, og min far tilbyder at hente mig ved toget, så siger jeg:

”Nej, det behøver du ikke fordi jeg er på cykel”. Min far: ”Nå, du har taget den med i toget – hvor smart”. Mig: ”Nej jeg har cyklet helt hjemmefra” – det skulle min far lige synke, for det er ikke noget jeg har gjort nogensinde før. Hehe. Men jeg synes vejret var til det, og så hvorfor ikke gøre det.

Da jeg kom op i mors nye lejlighed, var hendes sofamøbler og senge kommet, men resten skulle min far og min onkel bære op, og jeg hjalp også lidt til med at slæbe på trapper.

Så den Mc. D menu, vi fik til aften, ja, den skulle være godt udlignet, med ALT den motion jeg har fået i dag *GGG* Jeg er godt træt nu, tror jeg sover fint i nat.

 Sommersmil fra
/Risle

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

